با هدف تعمیق باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی؛

اردوی حلقه‌های صالحین حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان قوچان برگزار می‌شود

مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قوچان از برگزاری اردوی حلقه های صالحین نوع الف، به استعداد 800 دانش آموز حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۸۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
حجت الاسلام مزینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، هدف از برگزاری این اردو را تعمیق باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی، تسهیل رفتار تربیتی و اخلاقی، نظارت بر عملکرد و رفتار‌های تربیتی و اخلاقی اعضا، ايجاد زمينه مناسب براي رشد و شكوفايي استعدادهاي فردي، ايجاد بستر مناسب براي تمرين يك زندگي دسته جمعي منبعث از ارزش‌هاي اسلامي، تسهیل رفتار تربیتی و اخلاقی و تعمیق باور‌های دینی و ارزش‌های اسلامی برشمرد.
 
وی افزود: تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان میهن اسلامی ما که سخت مورد تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایران عزیزند از اولویت برخوردار است و بجاست که در تحقق اهداف ارزشمند شجره طیبه صالحین و برای تربیت عملی افرادی صالح از مفیدترین فضای تربیتی بهره جست که یكی از كامل ترین فعالیت های گروهی كه اثری بس ماندگار در تربیت و شخصیت فرد دارد، برگزاری اردوهایی با برنامه و صحیح است چرا كه اردو لحظه های جدایی از زندگی روزمره است و دگرگونی اساسی هم در این ساعات به وجود می آید، استعدادها را نیز در این جمع شدن ها می توان كشف و تقویت كرد.
 
مزینی خاطر نشان کرد: اردو جایگاه معرفی هویت کودکان، نوجوانان و جوانان و تصحیح و شكل دادن به این هویت است، اردو می‌تواند پنجره باز و روزنه نامحدودی باشد به سوی طبیعت، معرفت، فرهنگ و شناخت مسایل گوناگون زندگی و روزگار.
 
مسئول تعلیم وتربیت سپاه ناحیه قوچان اظهار داشت: در اردو و هر تشكیلات دیگر، مهم این است كه روح تشریك مساعی، تعاون، ایمان، صداقت و معرفت در بین اعضا به وجود بیاید. اصل اردو آشناسازی فرد با طبیعت است.
 
گفتنی است: این اردو به تعداد800 نفردر محل اردوگاه احد شهرستان قوچان از تاریخ 24 تیرماه به مدت 6 روز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار