فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه برخی از لباس‌ها در جامعه حرمت‌شکنی می‌کند،‌ گفت: دولت باید مدافع غیرت و حیا جامعه باشد ولی بی‌تفاوت است که باید جواب خانواده و خون شهدا را بدهند.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۹۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
سردار علی استادحسینی در گفت‌وگو با تسنیم در کرج با اشاره به اینکه حجاب بر همه واجب است، اظهار داشت: دشمن درصدد  گرفتن غیرت، عفت و حیا از جامعه است و با تمام توان در این راستا تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه زمانی که حجاب از سر بانوان برداشته شود، زمینه بی‌غیرتی مردان به وجود می‌آید، افزود: برداشته شدن حجاب زمینه بی‌غیرتی زنان را نیز به وجود می‌آورد و دشمن می‌تواند به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه اگر اهمیت نسبت به دین وجود نداشته باشد، دشمن می‌تواند نفوذ کند، گفت: در همین راستا ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلومین از بین می‌رود و فردی که بی‌غیرت شود، نسبت به جامعه بی‌تفاوت می‌شود.

استادحسینی با بیان اینکه برخی از کسانی که در دادگاه‌ها پرونده دارند و بنیان خانوادگی آن‌ها از هم پاشیده که زمینه طلاق می‌شود، به سبب مسئله بدحجابی و بی‌عفتی است، افزود: پیام روز حجاب حفظ و تحکیم بنیان خانواده است که این امر با نهادینه کردن حجاب و عفاف در جامعه است.

وی با اشاره به نام‌نویسی و اشکال‌های زننده و عجیب بر روی لباس‌ها، گفت: متاسفانه در حال حاضر دشمن برای ما طراحی لباس می‌کند و هیچ کدام این لباس‌ها اسلامی، غیرتی و ایرانی نیستند و باید در این مسئله ورود کرد.

سردار استادحسینی با بیان اینکه این نوع لباس پوشیدن در جامعه یعنی به حراج گذاشتن ناموس، افزود: در حال حاضر لباسی متناسب با بانوان باغیرت و حیا در جامعه نیست و باید دولت به سبب اینکه مسئولیت او از همه بالاتر است به این امر توجه کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از لباس‌ها در جامعه حرمت‌شکنی می‌کند،‌ گفت: دولت باید مدافع غیرت و حیا جامعه باشد ولی بی‌تفاوت است که باید جواب خانواده و خون شهدا را بدهد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با بیان اینکه وقتی حجاب در خانواده‌ها کنار برود، بی‌حرمتی، اعتیاد و طلاق وارد می‌شود، افزود: در این وضعیت دیگر دشمن احتیاج به لشگرکشی ندارد و فکر ما را همراه خودش می‌کند که سبب ذلالت می‌شود.

وی با اشاره به هزینه بالای کالای حجاب، گفت: دولت باید در این امر ورود کند؛ زمانی که کالاهای مخرب با قیمت ارزان در اختیار جوانان قرار می‌گیرد ولی این طور کالاها با قیمت گران عرضه می‌شود، نشان دهنده این است که دست دشمن در پشت پرده است.

استادحسینی با بیان اینکه تا دولت نسبت به امر به معروف و نهی از منکر و معضلات جامعه حساسیت نشان ندهد برای ما مشکل به وجود می‌آید، افزود: دولت باید این مشکلات را درمان کند و در زمینه کالاهای حجاب کمک کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها