مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت حیدریه با اشاره به هجمه دشمن به مقدسات و حجاب در جامعه اظهار داشت: این یک ولنگاری فرهنگی است و مقابله با بدحجابی، وظیفه دولت و همه دستگاه‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۱۰۳۹۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل آرمان همزمان با هفته عفاف و حجاب در جمع کارکنان سپاه ناحیه تربت حیدریه و در بین الصلاتین ظهر و عصر به بیان مطالبی در خصوص عفت و حس درونی در انسان ها اشاره نمود.
 
وی گفت: ممکن است بعضی از محیط ها فرد را آلوده کند لذا محیط تاثیر دارد اما ذات انسان عفیف است.
 
حجت الاسلام آرمان ابراز داشت: مسئله عفاف و حجاب که در جامعه مطرح می‌شود یک مسئله ملی است، شما ببینید وقتی صنعت نفت در زمان دکتر مصدق ملی شد مسئله حجاب هم در همان زمان کشف حجاب گردید؛ هفت سال این موضوع را پیگیری کردند و زنان بدحجاب را با کلاه در خیابان ها راه می بردند و این تراژدی را پیگیری کردند تا قبح آن شکسته شود، عده ای جذب شدند اما بودند زنان محجبه ای که در همان زمان بخاطر کشیده شدن چادر از سرشان دق کردند و برخی در همان زمان هفت سال از خانه شان بیرون نیامدند.
 
وی گفت: امروز همه هجمه ها بصورت عمومی توهین به مقدسات و بی حجابی در جامعه است؛ اشاره رهبر معظم انقلاب به ولنگاری فرهنگی هم همین است لذا یکی از مسائلی که لازم است عنوان شود مسئله زن و خانواده می باشد که جزء مسائل اولویت دار جامعه است و مقابله با بدحجابی وظیفه دولت و همه ما می باشد.
 
آرمان عنوان کرد: هر چه ما در مقابل ولنگاری های فرهنگی عقب نشینی کنیم دشمن جلو می آید و مسئله مهم این است که عفاف جامعه در گرو حجاب است.
 
وی گفت: جامعه ما زمانی عفیف خواهد بود که زنان باحجاب داشته باشند لذا هر زمانی که جامعه حجاب نداشت و با برهنگی در جامعه حاضر شدند جامعه عفیف نیست چون عفت در سرشت انسان هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها