خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه روانسر گفت: حقوق بشر به سبک و روش آمریکایی، بزرگ ترین دروغ و فریب عصر حاضر است.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۴۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از روانسر، سرهنگ علی اصغر اله دانه فرمانده سپاه ناحیه روانسر در ستاد امر به معر وف و نهی از منکر و جمع کارکنان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان روانسر با اشاره به این که آمریکا حقوق بشر را بهانه ای برای سلطه غیرقانونی بر کشورها قرار می دهد گفت : حقوق بشربه سبک و روش امریکایی، بزرگ ترین دروغ و فریب عصر حاضر است .


اله دانه افزود : استفاده ابزاری و بی رحمانه دولتمردان آمریکایی از حقوق بشر نشان دهنده آن است که این کشور خود منافی حقوق بشر است .


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان روانسر با اشاره به توطئه های آمریکایی ها در ایران در جریان کودتای 28 مرداد و همچنین غصب اموال ملت ایران ادامه داد: دولتمردان و ساسیت مداران آمریکایی پس از فروپاشی شوروی سابق و پایان جنگ سرد، به رویکرد حقوق بشر به عنوان ابزاری برای توجیه جنایات و تامین امنیت ملی امریکا توجه ویژه کرده است .


فرمانده سپاه ناحیه روانسر افزود : مقام معظم رهبری بهترین تعبیر را در مورد حقوق بشر آمریکایی بیان فرموده اند، ایشان می فرمایند: من تعجب می کنم آمریکایی ها خجالت نمی کشند اسم حقوق بشر را می آورند. هر کس دیگری در دنیا ادعا بکند طرفدار حقوق بشر است دولت مردان آمریکا نباید این ادعا را بکنند.


وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت دکتر بهشتی و همچنین فاجعه حمله ناو گان متجاورز آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران افزود : در تمام تاریخ انقلاب اسلامی ، آمریکا و مزدورانش از هیچ ترفندی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند .
ارسال نظرات