به منظور ارتقاء بینش سیاسی پایوران و سربازان،به همت سیاسی ناحیه روح الله یزد نشست سیاسی با سخنرانی حجت الاسلام یاوری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۷۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد،حجه الاسلام یاوری ضمن لزوم فصل الخطاب دانستن فرمایشات مقام معظم رهبری،در این نشست گفت:حضرت آقا گراها را به ما نشان می دهند که خیلی مهم است که هر کسی به نوبة خودش راهش را با توجه به فرمایشان ایشان همان نحو ادامه دهد.

وی افزود:در مذاکرات هسته ای فرمایشات آقا چقدر به جا بود.اگر مذاکره کنندگان به این توجیه ها عمل می کردند چقدر موفق بودند.برای اقشار مختلف آقا گرا می دهند.

هادی سیاسی ناحیه روح الله در ادامه ضمن تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد در ادامه افزود: یکی از نکاتی که آقا راجع به جهاد کبیر در تفسیر این آیه شریفه بیان کردند این است که «فلا تطع الکافرین و جاهدهم به جهادا کبیرا»هرگز از کافران پیروی نکن و با آنها جهادی بزرگ انجام بده و با الهام از منطق قوی آن با آنها جهاد کن.جهاد از منظر مقام معظم رهبری دو ویژگی دارد یکی با رنج و زحمت باشد و یکی در برابر دشمن باشد.

یاوری در ادامه افزود: دو عامل قطعی که منجر به پیروزی در جهاد می باشد تلاش و جدیت است و یکی اخلاص در جهاد است. همچنین خاطره ای از پدر موشکی ایران بیان نمود و گفت ایشان زمانی برای ساخت موشک به روسیه سفر می کنند که دانشمندان روسی او را مسخره می کنند و می گویند شما توان ساخت موشک را ندارید که بلافاصله به زیارت امام رضا(ع) می روند و از حضرت می خواهند تا او را در این امر کمک کند و دست به کار ساخت موشک می شود و در کارش موفق می شود و این است نتیجه اخلاص و مدد از اهل بیت و خدا،اگر ما از خدا و اهل بیت غافل شویم آنروز زمان و موقع شکست ما خواهد بود.

وی در ادامه گفت: طبق فرمایش قرآن جهاد اصغر جهاد فیزیکی و بدنی است و جهاد اکبر جهاد با نفس است و جهاد کبیر جهاد با کفار است که البته در تمام زمینه ها این امر محقق می شود در زمینه های علمی،اقتصادی،فرهنگی و غیره و محدود به زمان و مکان خاصی نمی شود.

ارسال نظرات