فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جمع جوانه های صالحین:
دشمن با تهدیدات جنگ نرم دست به اقداماتی زده تا بنیاد خانواده را که از اصلی ترین کانون هاست را متزلزل کند و با تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی وشبکه های ماهواره ای و اجتماعی سعی در کشف حجاب و رواج بی بند و باری دارد.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۱۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از یزد، زارع کمالی فرمانده ناحیه ثارالله در جمع جوانه های صالحین حوزه یک کوثر این ناحیه به سخنرانی در رابطه با تهدیدات جنگ نرم،بسیج وحلقه شجره طیبه صالحین و حضور پررونق جوانان در مساجد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با تهدیدات جنگ نرم دست به اقداماتی زده تا بنیاد خانواده را که از اصلی ترین کانون هاست را متزلزل کند و با تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی وشبکه های ماهواره ای و اجتماعی سعی در کشف حجاب و رواج بی بند و باری دارد.

زارع کمالی با اشاره به اهمیت بصیرت و بینش عموم بسیجیان بیان داشت: امروزه با حضور خود وخانواده در مساجد، در پایگاه های بسیج و حلقه های شجره طیبه صالحین مشوق فرزندان ونسلها ی آینده باشیم تا بتوانیم در مقابل هجمه های دشمن بایستیم.

"حجت الاسلام فخرالدینی" مسئول معاونت تعلیم وتربیت در سپاه الغدیر استان یزد در ادامه این مراسم در تکمیل سخنان "سرهنگ زارع کمالی" به پر کردن اوقات فراغت نوجوانان وجوانان در مساجد وکانون های فرهنگی تربیتی تأکید نمود.

وی در ادامه مسئله حجاب را از مهمترین و ضروری ترین برنامه های امروز جامعه برشمرد و به تبیین آن با احادیث و روایات پرداخت.

در پایان این مراسم مسابقه فرهنگی توسط مسئول معاونت تعلیم وتربیت سپاه الغدیر برگزار شد که مورد استقبال خانواده ها و به خصوص متربیان قرار گرفت.


ارسال نظرات