عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با«بسیج»:

صنعت کشور سردرگم است

حسینی کیا گفت: وقتی که برنامه ها مشخض شود بالاخره ضعف هاو کاستی هایی آن معلوم می شود تا برای رفع آن اقدم شود و آشکار می شود که آیا کوتاهی بانک مرکزی بوده یا وزارت صنایع و معادن!
کد خبر: ۸۷۱۰۵۴۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره کش‌مکش هایی که بین رئیس‌کل بانک مرکزی و وزیر صنعت رخ داده است اظهار داشت: این ناهماهنگی های موجود بخاطر نداشتن برنامه های صنایع و معادن است که اقای نعمت زاده حتما باید آن برنامه مدون خود را مطرح کنند تا هیچ نامه ای و هیچ برگه درخواستی باقی نماند و وام های مورد نیار خود را دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: وقتی که برنامه ها مشخض شود بالاخره ضعف‌ها و کاستی‌هایی آن معلوم می‌شود تا برای رفع آن اقدم شود و آشکار می شود که آیا کوتاهی بانک مرکزی بوده یا وزارت صنایع و معادن!

عضو این کمیسیون در پاسخ به این سوال خبرنگار که آیا در این دوره از دولت حمایتی از وزارت صنایع شده یا نه، گفت: به نظر می‌آید که بخشی از مشکلات صنعت اعتبارات و عدم نقدینگی است اما بخش قابل توجهی از مشکلات به سردرگمی برنامه‌ای بر می‌گردد. صنعت سردرگم است و وزارت متبوع نتوانسته یک برنامه مدون در این مورد ارائه کند تا رونق به تولید بازگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار