حجت الاسلام مسعودی گفت: امروزه توجه دشمن به سمت زنان است و آن ها را مورد هدف قرار داده است که باید در جهت مقابله با تفکرات و اندیشه های شوم دشمن حجاب و عفاف را در جامعه ترویج داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۹۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: امروزه توجه دشمن به سمت زنان است و آن ها را مورد هدف قرار داده است که باید در جهت مقابله با تفکرات و اندیشه های شوم دشمن حجاب و عفاف را در جامعه ترویج داد.
 
وی با اشاره به اینکه 57 بانوی صاحب ایده در جمعیت بانوان فرهیخته استان البرز فعالیت دارند افزود: یکی از برنامه های این جمعیت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف است که با وجود بانوان صاحب ایده و طرح می توان اقدامات موثری را شاهد بود.
 
مدیرکل سازمان تبلیغات اسالمی استان البرز به یکی از برنامه های این هفته کع توسط سازمان برگزار خواهد شد اشاره کرد و گفت: همایش چه کسی در خانواده می درخشد عصر امروز چهارشنبه 23 تیرماه در تالار شهیدان نژاد فلاح و با حضور امام جمعه کرج و سخنرانی دکتر افروز برگزار خواهد شد.
 
وی در ادامه به این نکته تاکید داشت که زنان باید از حضرت زهرا(س) الگو بگیرند و گفت: دختران و مادران جامعه موظفند ساده زیستی، حجاب و عفاف حضرت را الگوی خود قرار دهند چراکه در این صورت می توان شاهد کشوری با حجاب و فرهنگ بود.
 
حجت الاسلام مسعودی در پایان گفت: مادران در راس کانون گرم خانواده قرار دارند و باید بتوانند فرزندانی را تربیت کنند که مدافع نظام اسلامی باشند که این مهم درصورتی محقق می شود که در مقابل توطئه و تفکرات دشمن تسلیم نشوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها