خبرهای داغ:
مسئول کانون شهید رجایی سرخه:

اعطاي وام 40 ميليون ريالي به كارآموزان شركت كننده در دوره هاي آموزش صنايع دستي

مسئول کانون شهید رجایی سرخه با اشاره به آغاز دوره آموزشی صنایع دستی شامل؛ گلیم بافی، فرش بافی، سفال و منبت کاری با همکاری اتحادیه صنایع دستی گفت: كارآموزان شركت كننده در اين دوره آموزشي مي توانند وام 40 ميليون ريالي را دريافت كنند.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۲۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
مصطفی احسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه در خصوص برنامه ها و فعالیت های این کانون، گفت: کانون شهید رجایی سرخه در طول سال فعال بوده است؛ تمام فعالیت های خود را حول محور دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با برپایی کلاس هایی چون آموزش رایانه، فتوشاپ، روباتیک، نجوم ، صنایع دستی و ... انجام می دهد.

مصطفی احسان از برگزاری کلاس آموزشی جدید خبر داد و گفت: با همکاری اتحادیه صنایع دستی ثبت نام دوره آموزشی صنایع دستی شامل؛ گلیم بافی، فرش بافی، سفال و منبت کاری را آغاز كرده ایم، این دوره که بین 2 تا 3 ماه به طول می انجامد آموزش کامل به کارآموزان داده شده و در پایان بعد از دریافت مدرک از سوی اتحادیه، لوازم و ابزار اولیه همراه با مواد خام و همچنین اعطای وام به مبلغ 40 ميليون ریال، در اختیار کارآموزان قرار گرفته و بعد از اتمام و به نتیجه رسیدن محصول، اتحادیه محصول تمام کارآموزان را خریداری می كند.

مسئول کانون شهید رجایی با اشاره به فعالیت جدید این کانون، اظهار داشت: با همکاری کانون شهید رجایی و انجمن رسالت قلم سرخه، نشریه سورَجان سِلام سرخه فعالت مجدد خودرا آغاز کرده و نسخه جدید آن درحال نشر و چاپ می باشد.

از اقدامات دیگر این کانون می توان به اجرای دیوار مهربانی و... در شهر سرخه اشاره كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها