رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: در کشور 700 منطقه ی آموزشی وجود دارد که آموزش و پرورش شهرستان سامان با شعار خرد جمعی و شعار یک گام به جلـو توانسته است در 2 سال اخیـر از رتبه 437 کشوری در امتحانات نهایی به رتبه 210 نائل شـود
کد خبر: ۸۷۱۰۶۳۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، محمد دهقانی در چهارمین نشست شورای ضمن تقدیر و تشکر از همکاران در حوزه آموزش ابتدایی به دلیل فعالیت چشم گیرشان در مسابقه طرح درس پژوهی، این عمل را یکی از اقداماتی دانست که در راستای تحول سند بنیادین آموزش و پرورش در دوره ی ابتدایی در دست اجراست.

دهقانی افزود: در سطح استان چهارمحال و بختیاری 80 اثـر به دبیرخانه درس پـژوهی ارسال شده است که با داوری داوران سطح استان، با ارسال 6 اثـر به کشور، 2 اثـر آن مربوط به حوزه ی آموزش و پرورش شهرستان سامان است.

وی اظهار داشت: در کشور 700 منطقه ی آموزشی وجود دارد که آموزش و پرورش شهرستان سامان با شعار خرد جمعی و شعار یک گام به جلـو توانسته است در 2 سال اخیـر از رتبه 437 کشوری در امتحانات نهایی به رتبه 210 نائل شـود که کسب این رتبه ها مرهون تلاش همکارانمان در این عرصه هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در ادامه یادآور شـد: چهارمحال و بختیاری 17 منطقه ی آموزشی را داراست که آموزش و پرورش شهرستان سامان توانست با کسب رتبه نخست در امتحانات نهایی سال 95-1394 پیشتاز این عرصه باشد.

دهقانی به شعار پروژه مهـر 95 در راستای فرا رسیدن آغاز سال نو تحصیلی اشاره کرد و اذعان داشت: «مهـر را با مهربانی آغاز کنیم» شعار سالجاری خواهد بود که این مهم سرلوحه ی کار و فعالیت مدیران و همه عوامل اجرایی شهرستان سامان خواهد بود.

وی در تفسیر این شعار در بدو آغاز سال تحصیلی جدید افـزود: تکریم و پاسخ به موقع به ارباب رجـوع، احترام به اولیاء مربیان و دانش آموزان با همیاری همه مسئولان خواهـد بود.

ارسال نظرات