منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: بی حجابی در جامعه ما یک مسئله شخصی نیست و کاملا اجتماعی می باشد و اگر این بدحجابی ها تشدید شود محرکی برای جوانان است که اثرات منفی زیادی دارد.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۴۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی ها در جامعه و تشدید آن با آغاز فصل گرما گفت: اگر این روند بی حجابی و بی بند و باری در جامعه ما ادامه یابد اثرات مخرب آن دامن همه را می گیرد و جبرانش بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: رواج فرهنگ بی بند و باری یکی از اهداف دشمن و نظام سلطه است در صورتی که دین اسلام و قرآن از ما رعایت حجاب را خواسته و رعایت حجاب یکی از حقوق اجتماعی است که باید از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

نوری تصریح کرد: بی حجابی در جامعه ما یک مسئله شخصی نیست و کاملا اجتماعی می باشد و اگر این بدحجابی ها تشدید شود محرکی برای جوانان است که اثرات منفی زیادی دارد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان موظفند حقوق اجتماعی مردم را در نظر بگیرند که حجاب هم یکی از مهمترین آنها است، دولت باید مسئله حجاب و عفاف را در نظر بگیرد و قوه قضاییه برخورد جدی داشته باشد.

ارسال نظرات