خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا گفت:یکی از برنامه های استکبار جهانی در جنگ نرم تفرقه بین اهل سنت و شیعه و ایجاد تفرقه و مذاهب جعلی و افراطی مثل وهابیت در جامعه مسلمین می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۴۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص اردوی برادران و خواهران اهل تسنن به مشهد مقدس گفت: یکی از برنامه های استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار در جنگ نرم و هجمه فرهنگی تفرقه بین اهل سنت و شیعه و ایجاد فرق و مذاهب جعلی و افراطی مثل وهابیت در جامعه مسلمین می باشد. لذا جهت مبارزه و جلوگیری از شیوع و ترویج این افکار پلید و انحرافی در بین خانواده های اهل سنت استان گلستان بویژه نسل جوان سپاه نینوا گلستان برنامه ای با عنوان اردوی وهابیت شناسی مشهد مقدس ویژه برادران و خواهران اهل سنت پیش بینی نموده است.

نوروزی در ادامه افزود:این برنامه که چند سالی است که در حال برگزاری می باشد سعی نموده است که افراد تاثیر گذار ، فرهنگیان، نخبگان، طلاب و افراد با نفوذ اهل سنت را به این اردوی معنوی فرهنگی اعزام نماید که ضمن زیارت با صفای حرم حضرت رضا(ع)، زائرین را با ابعاد گوناگون این افکار انحرافی بویژه فرقه وهابیت آشنا نماید.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر سنجی های به عمل آمده نشان می دهد که برگزاری این اردوها تاثیرات خوبی بر روشنفکری اهل سنت در خصوص فرقه های انحرافی ایجاد نموده است و هر یک از زائرین خود مبلغ و ترویج دهنده فرهنگ ناب محمدی (ص) در محله، مدرسه، حوزه بوده اند.

کاظم نوروزی افزود: براساس برنامه ریزی به عمل آمده در سال 95 نزدیک به 3000 نفر از برادران و خواهران اهل سنت به این اردو اعزام خواهند شد که از این تعداد 700 نفر خواهر و ما بقی برادر هستند. این اعزام ها از ابتدای سال آغاز گردیده است و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت در سه ماه اول 95 حدود 400 نفر به مشهد مقدس اعزام شده اند و پس از وقفه یک ماه در ماه مبارک رمضان از روز شنبه 19/4/95 با اعزام 80 نفر از برادران اهل سنت شهرستان گمیشان آغاز گردیده است.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه نینوا افزود: از برنامه های فرهنگی پیش بینی شده می توان به بازدیدازپارک موضوعی وحدت و مجتمع فرهنگی آیه ها و برنامه حرم شناسی اشاره نمود که در این برنامه با توجه به هماهنگی به عمل آمده با معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی با حضور یکی از سخنرانان مجرب و اهل فن در خصوص فرقه های انحرافی بویژه وهابیت مباحثی مطرح شده و نکاتی هم در باب معجزات صورت گرفته در خصوص امام رضا (ع) بیان می نمایند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها