فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد با تاکید بر ضرورت حفظ حجاب و عفاف در کانون خانواده گفت:دشمن تلاش می میکند تعادل خانواده ها را با موضوع حجاب و عفاف بر هم بزند.
کد خبر: ۸۷۱۰۶۵۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛
سرهنگ پاسدار علی کوه خیل در  رابطه با حجاب و عفاف اجتماعی اظهار داشت: ما در یک محیطی زندگی میکنیم که شامل فرهنگ و هنجار است که یکی از این هنجارها که ارزش هم نامیده می شود
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد افزود: حجاب و عفاف است که مهم ترین کانون سازنده این هنجارها کانون گرمی به نام خانواده است و این تهدیدی که از سوی دشمنان بر علیه خانواده ها صورت می گیرد.
وی تصریح کرد:دشمنان از طریق بر هم زدن تعادل خانواده ها از روزنه هایی همچون مد کردن بد حجابی در جامعه استفاده می کنند که به دنبال آن موضوع حیاء ، عفت ، شرف ، غیرت و در نهایت عزت نفس مردان و زنان ایرانی زیر سؤال می رود.
سرهنگ کوه خیل در جواب خبرنگار بسیج البرز مبنی بر اینکه اندیشیدن چه تمهیداتی میتواند موضوع حجاب و عفاف اجتماعی و امروزی را اصلاح کند عنوان کرد:اگر ما بخواهیم موضوع حجاب و عفاف اجتماعی را اصلاح کنیم در وهله اول باید ارزش خانواده را به پدر و مادرهای جامعه یادآور شویم و به ارزش بنیان خانواده در دین مبین اسلام بر طبق احادیث و روایات اشاره کنیم و خانواده ها را از تأثیر و سازندگی کانون خانواده بر عناصر غیرت ، حیاء ، تربیت ، شخصیت اجتماعی و ازدواج و به دنبال آن تولد یک انسان دیگر و تحویل آن به جامعه ایرانی اسلامی آگاه کنیم.
وی در رابطه با همایش های سراسری حجاب و عفاف در کل کشور گفت:به امید خدا اجرای مراسمات و همایش هایی پیرامون فلسفه حجاب و عفاف در سراسر کشور با قدرت و رنگ و بوی روشن تری در ادامه انجام خواهد گرفت.
 فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد از تمامی خانواده های ایرانی خواست از حریم خانواده های خود مخصوصا جوانان خود که بیشتر در معرض گناه و وسوسه های شیطانی قرار دارند تحت عنوان "من خانواده ام را دوست دارم" محافظت و پاسداری کنند تا دشمنان در اجراء و به تکامل رسیدن اهداف شوم خود ناکام بمانند.

خبرنگار: ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها