خبرهای داغ:

شرکت 850 نفر روز در برنامه های طرح هجرت 3 قصرشیرین

فرمانده سپاه قصرشیرین از شرکت 850 نفر روز در برنامه های طرح هجرت 3 برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان امسال خبرداد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۰۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، سرهنگ مراد علی حسنی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه کلاس های طرح هجرت 3 قصرشیرین در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: در راستای برنامه های طرح هجرت سه تابستان امسال، 85 تن از دانش آموزان بسیجی بکارگیری می شوند.
وی اظهار کرد: این برنامه ها در چهار مرحله 10 روزه انجام می شود و بهسازی، رنگ آمیزی، زیباسازی مدارس ، کلاس های اعتقادی، علوم قرآنی و امداد و نجات و رفع محرومیت از فعالیت های شرکت کنندگان در این طرح است.
وی گفت:غنی سازی اوقات فراغت، آشنایی با فرهنگ دینی و کمک به دولت و کاهش هزینه ها و کمک در رفع محرومیت از اهداف برگزاری این طرح است.
حسنی اضافه کرد: در این طرح قرار است که 11 مدرسه با حضور دانش آموزان و شرکت کنندگان طرح بهسازی و رنگ آمیزی شود ضمن اینکه برنامه های فرهنگی و آموزش احکام، پیشگیری از اعتیاد و فعالیت های ورزشی نیز برای شرکت کنندگان در طول دوره ها ارایه می شود.
وی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و استفاده از نیروی نشاط و جوانی برای غنا بخشیدن به برنامه های کشور و امور مهارتی این طرح به مرحله اجرا گذاشته می شود.
وی گفت: سال گذشته نیز 850 نفر روز به تعداد 85 تن از دانش آموزان در اردوی طرح هجرت 3 در قصرشیرین شرکت کردند که از فعالیت های آنها بهسازی و رنگ آمیزی فضای 10 مدرسه به مساحت سه هزار متر مربع بود.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین نیز در ادامه گفت: طرح هجرت سه یک حرکت عظیم و یک سیل انسانی تحت لوای بسیج برای انجام کارهای جهادی است.
نعمت الله نازپرورده افزود: این کار یک ارزش بزرگ در جامعه است که سربازان آن بسیجیان نوجوان هستند تا در راستای سازندگی جامعه حرکت کردند.
وی اظهار کرد: طرح هجرت یک در ایام انقلاب انجام شد و بسیجیان و مجاهدان انقلابی ویرانی های ناشی از رژیم طاغوت را در کشور احیا کردند.
نازپرورده اضافه کرد: طرح هجرت 2 بعد از جنگ و هشت سال دفاع مقدس شروع شد و در این دوره سازندگی رقم خورد ولی طرح هجرت سه حرکت از سکون و ایستایی به سمت رشد و توسعه و کم کردن آسیب های اجتماعی بود.
وی بیان کرد: طرح هجرت 3 یک حرکت مجاهدگونه در راستای سازندگی کشور و کمک به دولت و یک فرهنگ سازی مناسب در راستای احکام اسلامی و محرومیت زدایی از چهره جامعه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار