مدیر آموزش وپرورش خدابنده:

رقابت بیش از دو هزار نفر برای کنکور سراسری در شهرستان خدابنده

امسال بیش از دو هزار نفر برای کنکور سراسری در شهرستان خدابنده با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت : دو هزار و 232 نفر در شهرستان خدابنده برای کنکور سراسری امسال با هم به رقابت می پردازند.

علی اسدی افزود: از این تعداد هزار و 148 نغر دختر و هزار و 84 نفر پسر هستند و تعداد شرکت کنندگان در کنکور سال 95 نسبت به سال های گذشته کاهش آمار داشته است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه هزار و 439نفر در رشته تجربی که جمعه صبح برگزار می شود و 65 درصد از کل شرکت کنندگان شهرستان را تشکیل می دهد وارد ماراتن علمی می شوند ادامه داد: از این تعداد 692نفر برادر و 747 نفر خواهر هستند.

اسدی تصریح کرد: در رشته ریاضی و فنی که پنج شنبه صبح برگزار می شود 116 نفر که 69 نفر برادر و 47 نفر خواهر هستند و 5 درصد از مجموع شرکت کنندگان را تشکیل می دهد حضور دارند.

وی ادامه داد: در رشته علوم انسانی نیز 409نفر که 218 نفر برادر و 191 نفر خواهر هستند و 18 درصد از کل را تشکیل می دهند در صبح پنج شنبه به رقابت می پردازند.

اسدی افزود: در رشته هنر 66 نفر که 24 نفر برادر و 42 نفر خواهر و در مجموع سه درصد را شامل می شوند در پنج شنبه بعد از ظهر در کنکور سراسری شرکت می کنند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده ادامه داد: در رشته زبان های خارجی نیز 201 شرکت کننده که 121 نفر برادر و 80 نفر خواهر هستند و 9 درصد را تشکیل می دهند در جمعه بعد از ظهر به رقابت می پردازند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: کنکور سراسری سال95 در دانشگاه پیام نور،هنرستان های خوارزمی وشکوه و دبیرستان های شهید مفتح،اسوه و علم و دانش برگزار می شود.

اسدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی لازم با ادارات مرتبط انجام شده است و امیدوارم دانش آموزان کنکوری با آرامش بتوانند در این رقابت بزرگ علمی شرکت کنند و البته نتیجه خوبی نیز بگیرند.

ارسال نظرات