خبرهای داغ:
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: راه برون‌رفت از مشکلات امروز جامعه عمل به رهنمودها و بیانات امام خامنه‌ای است.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۱۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، غلامرضا احمدی در مراسم تکریم و معارفه مسؤول سازمان بسیج کارمندی استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم به تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری پرداخت و بیان کرد: راه برون رفت از مشکلات امروز جامعه عمل به رهنمودها و بیانات امام خامنه‌ای است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: هرکس دل در گرو اسلام، ایران و انقلاب دارد لازم است که به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش فرا دهد و سخنان ایشان را در دیدارهای مختلف با مسؤولان و اقشار مختلف مردم به دقت مطالعه کرده و مراقب حملات دشمن در جبهه جنگ نرم باشند.

وی یکی از مسائلی که رهبری اخیرا به آن توجه ویژه داشتند و مورد تاکید قرار می‌دهند را تحریف شخصیت امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: به فرموده ایشان اگر راه امام را گم کنیم سیلی محکمی خواهیم خورد، پس ما هم به نوبه خود وظیفه داریم نگذاریم امام و خط امام تحریف شود.

احمدی اظهار کرد: خدمت در بسیج و به بسیجیان در همه اقشار فرصت و نعمت بزرگی است که باید قدردان این نعمت بود.

در این مراسم با اهداء حکمی از سوی فرمانده سپاه استان قم، حسین حسن‌پور به عنوان مسؤول جدید سازمان بسیج کارمندی منصوب و از تلاش های مهدی بوالحسنی مسؤول سابق این سازمان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات