کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش طارم:

آغاز طرح سنجش سلامت برای نوآموزان طارمی

طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان طارم در پایگاه سیار آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۲۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کارشناس آموزش ابتدایی آموزش و پرورش طارم گفت: طرح سنجش سلامت برای ۶۶۱ نفر نوآموز بدو ورود به دبستان در این شهرستان آغاز شد.

سعید رجبی افزود: طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان در شهرستان طارم در پایگاه سیار این شهرستان با توجه به جدول زمانبندی از ۹۵/۴/۱۹ شروع شده و در این طرح در دو مرحله مقدماتی و تخصصی از نظر شنوایی، بینایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، توده بدنی، وزن و قد، غربالگری اختلالات ، دهان و دندان ، جلدی و اوتیسم در ۱۷ روز به تعداد ۶۶۱ نفر سنجش خواهند شد.

وی اظهار داشت: کودکانی که در این طرح مشکوک شناخته شوند برای بررسی دقیق تر به نیروی تخصصی برای انجام معاینات تخصصی بینایی ، شنوایی و آمادگی تحصیلی ارجاع می شوند اما دانش آموزانی که نیاز به ارزیابی تخصصی نداشته باشند پس از دریافت شناسنامه سلامت به دبستان مورد تقاضای ثبت نام معرفی می شوند.

گفتنی است، اولیای دانش آموزان به همراه نو آموزان با داشتن مدارک مورد نیاز از جمله: کارت واکسیناسیون ، اصل شناسنامه نوآموز و والدین، فرم نوبت گیری و کارت بانکی در موعد مقرر بنا بر تاریخ های اعلام شده در محل سنجش حضور یابند.

ارسال نظرات