فرمانده انتظامي استان زنجان:
با اجراي مبارزه با مواد مخدر ، 200 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان كشف شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۳۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از اجراي هشت طرح مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت : با اجراي اين طرح ها، 200 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك در زنجان كشف شد.

سردار عليرضا صالحي افزود: در پي دريافت گزارشي مبني بر فعاليت يك باند قاچاق مواد مخدر در سطح كشور، رسيدگي به موضوع در دستور كار مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و استان اردبيل قرار گرفت .

وی در ادامه اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتي ماموران، موفق شدند از حمل يك محموله ترياك توسط اعضاي اين باند مطلع و تلاش هاي خود را براي شناسايي و توقف آن آغاز كردند.

سردار صالحي خاطر نشان كرد: اين محموله كه توسط يك دستگاه تريلر حمل مي شد در اتوبان " زنجان – قزوين " شناسايي متوقف و مورد بازرسي قرار گرفت .

وي با اعلام اينكه در بازرسي از اين تريلر 58 كيلو ترياك ، كه به طرز ماهرانه اي در بطري هاي نوشابه جاسازي شده بود كشف شد گفت: اين خودرو توقيف و راننده آن به اتهام حمل مواد مخدر دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در 20 روز گذشته هشت طرح مبارزه با مواد مخدر در سطح استان اجرا شده است گفت : با اجراي اين طرح ها 200 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك از سوداگران مرگ كشف شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه بيشتر كساني كه در دام اين بلاي خانمانسوز گرفتار مي شوند جوان و از سن پاييني برخوردارند تصريح كرد: هيچگاه مقابله و مبارزه با پديده شوم مواد مخدر خاتمه پيدا نمي كند و همه ما تكليف داريم به وظيفه خود در اين زمينه عمل كنيم.

وي به خانواده ها توصيه كرد مراقب فرزندان خود بوده و هرگونه اطلاعات در زمينه مواد مخدر را با سامانه 128 و فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

ارسال نظرات