در آزمون پایان دوره، صنایع ساختمان و صنایع دستی و قالیبافی(تفاهم نامه) که روز های 24 و 25 تیر ماه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، دو هزار و 693 نفر معرفی شده اند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۳۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: دومین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله (تفاهم نامه ها) روز پنجشنبه 24 تیر ماه و دومین آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره ی کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روزجمعه 25 تیر برگزار می شود و توزیع کارت آزمون که از روز دوشنبه مورخ 21 تیر ماه آغاز شده، تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 23 تیر ماه ادامه می بابد.

محمد رضا انصاری با بیان اینکه در مجموع دو هزار و 693 داوطلب به این آزمونها معرفی شده اند، افزود: یک هزار و 959 نفر از معرفی شدگان مربوط به آزمون پایان دوره بوده که 700 نفر در 47 حرفه همسان کشوری و یک هزار 253 نفر در 76 حرفه همسان استانی حضور خواهند داشت که از این تعداد یک هزار و 4 نفر را زنان و 955 نفر را مردان تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: 170 نفر از برادران به آزمون صنایع ساختمان معرفی شده اند و 564 نفر نیز به آزمون صنایع دستی و قالیبافی(تفاهم نامه ها) معرفی شده اند که 359 معرفی شده را بانوان و 205 نفر را آقایان تشکیل می دهند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان افزود: این آزمون در 2 مرحله تئوری و عملی اجرا می گردد و قبول شدگان آزمون تئوری مجاز به شرکت در آزمون مرحله دوم عملی می باشند و افرادی که در هر دو مرحله این آزمون موفق به کسب حد نصاب لازم گردند گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای متناسب با رشته مربوطه با کد استاندارد بین المللی اعطا خواهد شد.

ارسال نظرات