همزمان با ورود کاروان پیاده بافق به بهاباد:

استقبال مردم ولایت مدار بهاباد از کاروان پیاده بیت الرضای شهرستان بافق +تصاویر

مردم ولایت مدار بهاباد از کاروان پیاده 150 نفری بسیجیان بیت الرضای شهرستان بافق استقبال کردند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۶۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، کاروان پیاده 150 نفره بسیجیان بیت الرضاء شهرستان بافق که از بافق عازم مشهد مقدس بود وارد شهرستان بهاباد شد و مورد استقبال امام جمعه،فرماندار و مسئولین و اقشار مختلف مردم بهاباد قرار گرفت.

مدیر موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع)بافق در حاشیه استقبال این کاروان در مورد سفر کاروان پیاده بسیجیان بافق به مشهد مقدس گفت: سفر معنوی پیاده روی به سمت حرم حضرت عشق با 150 نفر از بسیجیان موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا علیه السلام آغاز شد.

وی با بیان اینکه این سفر بیست و چهارمین سفر کاروان پیاده بسیجیان بافق است گفت:یک سفرهم ازبافق به سمت کربلای معلی و۹سفرهم ازنجف به سمت کربلا پیاده روی کرده ایم.

وی افزود:مسافت این سفر۱۰۱۱۸کیلومتراست که مقداری ازآن درجاده ولایت است که امام رضا(ع)دراین مسیرحرکت کردند ودرحدود۸۵ روستا،شهر،بخش ودهستان عبورخواهیم کرد وکل سفرهم طبق پیش بینی یک ماه طول می کشد.

حجت الاسلام طباطبایی برپایی نمازشب،درهنگام اذان نافله نمازصبح به همراه اقامه نمازجماعت،قرائت زیارت عاشورا،دعای عهد درطول مسیر، برنامه های احکام ودربین راه هم غبارروبی ازقبورمطهرشهدا و عیادت از معلولین وبیماران در طول مسیر را از برنامه های این دانشگاه عشق دانست.

طباطبایی ادامه داد: کاروان پیاده بسیجیان بیت الرضا (ع) بافق پس از عبور از شهرهای بهاباد، طبس، فردوس، گناباد، تربت حیدریه و گذر از بخش‌ ها و روستاهای طول مسیر، به مشهد الرضا(ع) می‌‌رسد و بارگاه ملکوتی امام هشتم را زیارت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه گروههای سنی مختلف که توان جسمی داشته باشند می توانند در قالب این کاروان به زیارت امام هشتم (ع) بروند افزود: در سفر امسال یک جوان 16 ساله و دو مرد 75 و 80 ساله هستند که به عنوان کوچکترین و بزرگترین افراد، کاروان پیاده بسیجیان موسسه بیت الرضا بافق را همراهی می کنند.

طباطبائی افزود: این کاروان مسیر خود را از شهرستان بهاباد و روستاهای درب هنز، احمد آباد، کریم آباد، علی آباد، رحیم آباد و خیرآباد و دهنو ملا اسماعیل تا معدن چادرملو و سپس به طرف ساغند و طبس ادامه می دهد تا به مشهد مقدس برسند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار