رئیس بنیاد شهید خاتم در دیدار با خانواده شهدای شهرهرات:
توانگر در دیدار با خانواده شهدای شهر هرات گفت: تقدیر و پاسداشت مقام شهدا در کشور اسلامی ما باید به یک فرهنگ تبدیل شود چرا که اگر امروزه عزت و استقلالی داریم مرهون خون پاک شهیدانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی قدم در راه ایثار و شهادت نهادند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۸۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با روز حجاب و عفاف، فرمانده حوزه امام علی(ع) به همراه جمعی از مسئولین شهرستان خاتم با همسر تعدادی از شهیدان شهر هرات دیدار و از آنان تجلیل کرد.

در این دیدار که فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع(، معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، فرمانده انتظامی شهرستان خاتم حضور داشتند رئیس بنیاد شهید خاتم گفت: ترویج روحیه ایثار و شهادت موجب پایداری نظام در عرصه های مختلف می شود.

توانگر اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ملی، پایبندی به فرهنگ عزت‌آفرین ایثار و شهادت است که سبب شده آوازه ایرانیان جهانی شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاتم در ادامه عنوان کرد: تقدیر و پاسداشت مقام شهدا در کشور اسلامی ما باید به یک فرهنگ تبدیل شود چرا که اگرامروزه عزت و استقلالی داریم مرهون خون پاک شهیدانی است که بدون هیچ چشم‌داشتی قدم در راه ایثار و شهادت نهادند.

معاون فرماندار خاتم نیز در این دیدار تکریم خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران را یک ضرورت انکارناپذیر توصیف کرد و ادامه داد: باید تلاش کرد تا بخش کوچکی از ایثارگری و حق‌طلبی این خانواده‌های معظم را جبران شود.

محمودی با تاکید بر حفظ جایگاه والای شهدا گفت: شهدا در آموزه‌های دینی و اسلامی از جایگاه مقدسی برخوردار بوده و خانواده‌های آنان نیز به علت صبر، ایثار و پایداری خود، از این ارج برخوردار هستند.


ارسال نظرات