راهپیمایی عظیم "مدافعین حریم حجاب" با حضور اقشار مختلف مردمی در زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۱۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، هدف از تجمعات مردمی حجاب و عفاف ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است و مردم خواستار این هستند که با ترویج حجاب آرامش در جامعه حاکم شود.

یکی از آسیب‌های بدپوششی و آرایش نامناسب ضربه زدن به بنیان خانواده‌‌هاست و در تمام دنیا عریانی، فروپاشی خانواده را به همراه دارد.

مردم در تجمعات حجاب و عفاف خواستار حرکت جامعه به سمت حاکمیت حیا و عفاف بوده و از متولیان امر می‌خواهند به این موضوع توجه ویژه داشته باشند به ویژه در بحث نوع پوشاک که بسیاری از مدل ها نمادی از نفوذ و تهاجم فرهنگ دشمن به فرهنگ اصیل و اسلامی کشور است.

در این مراسم راهپیمایان در امام زاده سید منصور حضور یافته و بیانیه راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما شركت كنندگان در این راهپیمایی از قیام مردم مشهد علیه كشف حجاب در 77 سال قبل تجلیل كرده و بار دیگر حمله وحشیانه دژخیمان رضاخان به تحصن مردم در مسجد گوهرشاد را به شدت محكوم می كنیم.

این بیانیه می افزاید:‌ ما دلسوزان انقلاب، اجرای طرح تفكیك جنسیتی در دانشگاهها به عنوان عامل پیشگیری از فساد، جلوگیری از پخش سریالهای داخلی و خارجی كه مروج بی حجابی هستند و ایجاد فیلترهای دیجیتال و الكترونیك برای مقابله با برنامه های ماهواره ای را خواستاریم.

در بخش دیگری از این بیانیه از مسوولان خواسته شده است توجه بیشتری به احیای اصل هشتم قانون اساسی مبنی بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر در جامعه و مقابله با عوامل بستر ساز بی حجابی و بد حجابی در جامعه داشته باشند.

در ادامه بیانیه مزبور آمده است: ما راهپیمایان عفاف و حجاب به تمام افرادی كه با ورود كالای قاچاق و پوشاك نامناسب زمینه فساد را در جامعه فراهم می كنند، اشخاصی كه مانكنهای بد حجابی را در منظر نسل سوم و چهارم انقلاب نمایش می دهند و آنان كه فرهنگ امر به معروف و نهی از منكر را فراموش كرده اند، اعلام می كنیم كه در قیامت باید پاسخگوی خون شهدا باشند


ارسال نظرات