خبرهای داغ:
فاتح یگانه
به همت تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب سپاه پاوه؛
دوره تربیت و تعالی سرگروه های حلقه های شجره طیبه صالحین پاوه با حضور 50 نفر از سرگروههای صالحین حوزه مقاومت بسیج شهدای نوریاب به مدت سه روز در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه پاوه در این کارگروه آموزشی که با حضور سرگروههای حلقه صالحین در سپاه ناحیه پاوه برگزار شد از حضور و فعالیت های کلیه سرگروهای حلقه های شجره طیبه صالحین که با توجه به دستور اکید مقام معظم رهبری و اهداف عالیه بسیج فعالیت می کنند، تقدیر و تشکر کرد.
ماموستا ملا امید ولی در خصوص اهمیت حلقه های شجره طیبه صالحین افزود: فعالیت ها و قدمهایی خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته و بحمدالله حضور فعالیت های بسیجیان فراگیر شده و باید در آینده گستره فعالیت های حلقه ها همه آحاد جامعه را فرا بگیرد.
مسئول طرح صالحین سپاه پاوه گفت: مهمترین ماموریت حلقه ها کیفی سازی فعالیت ها است و باید در راستای این هدف مهم، مربیان، سرگروه ها و امکانات و تجهیزات هم کیفی سازی شوند تا به اهداف عالیه بسیج دست یابیم.
وی تصریح کرد: باید برای ادامه و تداوم حلقه ها به دنبال افرادی توانمند، متعهد و پاک باشیم که بتوانند حلقه ها را مدیریت نمایند و من معتقد هستم در این شهرستان جوانان متعهد و کارآمد زیاد هستند ولی باید آنها را شناسایی کرد.
ارسال نظرات