ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خرم‌دره با برآورد 80 میلیون تومان هزینه‌، آغاز شده است.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۹۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره گفت: ساماندهی گلزار شهدای شهرستان خرم‌دره با برآورد 80 میلیون تومان هزینه‌، آغاز شده است.

محرابعلی داودی افزود: 50 درصد از اعتبارات پیش‌بینی شده برای ساماندهی مزار شهدای شهرستان خرم‌دره توسط شهرداری این شهر تامین خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت:50 درصد از مابقی اعتبارات نیز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه ، در مجموع 20 میلیون تومان تاکنون تخصیص یافته است، تصریح کرد: در حال حاضر 40 میلیون تومان اعتبار برای ساماندهی مزار شهدا مصوب شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر طرح ساماندهی مزار شهدای خرم‌دره آغاز شده است، یادآور شد: این ساماندهی شامل تزیینات کاشی‌کاری نیز خواهد بود.

داودی همچنین با اشاره به اینکه طرح سپاس یا دیدار با خانواده شهدا در فصل تابستان نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: در طول ماه مبارک رمضان این طرح به ویژه در مناسبت‌هایی چون سالروز عملیات رمضان، هفته قوه قضائیه و سالروز آزادسازی مهران انجام شده است.

وی در زمینه برنامه‌های پیش رو نیز با اشاره به برگزاری اردوی زیارتی ویژه خانواده‌های معظم شهدای شهرستان خرم‌دره، ادامه داد: این اردو نهم مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه در مجموع 40 نفر از خانواده‌های شهدای شهرستان به این اردوی زیارتی اعزام می‌شوند، خاطرنشان شد: در حال حاضر نام‌نویسی از این خانواده‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده است.

وی اظهار کرد: پیگیری‌ها و مقدمات لازم به منظور اعزام 40 خانواده شهید به مشهد مقدس توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان خرم‌دره صورت می‌گیرد.

داودی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز ما هر چه داریم از شهدا و از ایثار و فداکاری آنها است، افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا و از جان‌گذشتگی آنها هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا با جان خود مدافع انقلاب اسلامی شدند، یادآور شد: امروز باید از آنها و شیوه زندگی آنها درس بگیریم و این منش و سبک زندگی را به نسل‌های جدید نیز منتقل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داده و گفت: باید راه شهدا و یاد آنها همیشه زنده باشد.

ارسال نظرات