مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

یک پاسدار باید در مسیر ولایت حرکت کند

یک پاسدار باید در مسیر ولایت حرکت کند و بصیرت داشته باشد و با اشاره امام و مقتدایش حقیقت را درک کند.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۱۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: پاسداران باید نقش خود را برای برای حراست از آرمانهای نظام اسلامی ارتقاء دهند.

حجت الاسلام نجفی در ادامه با توجه به نه نقش سپاه دراین منطقه افزود: همواره سپاه به عنوان الگوی برتر حراست کننده از انقلابی مردم و اسلامی در جهان می درخشد.

وی اظهارداشت: یک نظریه پرداز غربی عامل ثبات و پایداری انقلاب در مقابله با تهدیدها و فتنه های صورت گرفته علیه انقلاب را تاکنون را به خاطر وجود دو عامل، مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانسته است.

حجت الاسلام نجفی در ادامه در ادامه با اشاره به ویژگیها و رمز موفقیت سپاه در طول انقلاب اتصریح کرد: ایثار و فداکاری جزو برجستگی های یک پاسدار نمونه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان گفت: حراست از حرکات پیشرونده انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن موهبت بزرگی است که خداوند متعال به پاسداران عرضانی داشته است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به مردمی بودن سپاه به عنوان ویژگی بعدی مجموعه سپاه اظهار داشت: سپاه همواره یکی از ویژیگهای ذاتی خود را که مردمی بودن بوده ، حفظ کرده و این امتیاز سپاه را به یک قدرت ملی در نظام جمهوری اسلامی تبدیل کرده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به ولایتمداری و دشمن شناسی به عنوان ویژگی بعدی سپاه خاطر نشان ساخت: یک پاسدار باید در مسیر ولایت حرکت کند و بصیرت داشته باشد و با اشاره امام و مقتدایش حقیقت را درک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار