غلامرضا محمدی گفت: بیش از 51 درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشند .
کد خبر: ۸۷۱۰۹۲۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی مدیر کل تامین اجتماعی استان،مدیر درمان تامین اجتماعی ،معاونین و تعدادی از کارشناسان بیمه ای و درمان با استاندار چهارمحال وبختیاری دیدار کردند.

در این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان با ارائه گزاش کامل از فعالیتها، برنامه ها و چالشهای اداره کل تامین اجتماعی در سال 1394 و 1395 ، موفقیتهای کسب شده در حوزه بیمه ای و درمان را یادآور شد و گفت: به همت و تلاش همکاران و پرسنل سازمان تامین اجتماعی در استان برنامه های عملیاتی بیش از 100 درصد تحقق یافت.

غلامرضا محمدی، افزود: در زمینه خدمات غیر حضوری در حال حاضر بیش از 10000 لیست حق بیمه به صورت اینترنتی به سازمان ارسال می گردد، که تعداد بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی به شدت کاهش یافته است و درسایر زمینه ها از جمله صدور فیش اینترنتی گروههای خاص بیمه ای و ابلاغ الکترونیک نیز رتبه برتر در سطح کشور را بدست آورده است .

محمدی تصریح کرد: ایجاد پرونده الکترونیک بیمه شدگان و بازرسی الکترونیک کارگاهها دو طرح جدید تامین اجتماعی برای سال جاری است.

وی، افزود: بیش از 51 درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می باشد و در سال 1394 بیش از 250 میلیارد تومان بابت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت به بیمه شدگان پرداخت شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر و تشکر از تلاش سازمان تامین اجتماعی در زمینه خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه و کمک به تحقق عدالت اجتماعی و همچنین مساعدت در رفع موانع تولید در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ، نقش این سازمان را در بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید ملی غیر قابل انکار دانست.

قاسم سلیمانی دشتکی مشارکت سازمان در طرح تحول نظام سلامت را ستود و بر رفع مشکلات درمانی تاکید کرد ویکی از اولویت های قانون هدفمندی یارانه ها را کمک به تامین اجتماعی جهت پوشش اقشار محروم دانست و گفت: این موضوع با توجه به مشکلات اقتصادی در سالهای اخیر محقق نشد و سازمان تامین اجتماعی نیز در جهت پرداخت ها ی درمانی و غیره با مشکلاتی روبرو شد که الحمدالله با تدبیر مدیریت عالی سازمان و دست اندرکاران استانی موانع موجود رفع گردید

وی خدمات غیر حضوری در سازمان را گامی مهم در جهت تحقق دولت الکترونیک دانست و افزود: با روان سازی در امور و فرایندها رضایتمندی مخاطبان سازمان فراهم شده است .

ارسال نظرات