چهارمحال و بختیاری؛

هم اندیشی پیرامون بخشودگی جرائم کارفرمایان

مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بخشنامه خرید دین کارفرمایان از طریق بانک رفاه کارگران صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۳۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به منظور ارتباط و تعامل مستمر و موثر با کارفرمایان، جلسه ای با حضور نمایندگان تشکل های کارفرمایی در استان برگزار شد.

در این جلسه که با هدف تبیین و تشریح بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب تشکیل شد مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: مایه افتخار است که با جامعه کارفرمایی بعنوان یکی از مهمترین شرکای اجتماعی سازمان تعامل سازنده ای وجود دارد.

غلامرضا محمدی با اشاره به راهبرد اصلی سازمان در دولت تدبیر و امید در زمینه حضور شرکای اجتماعی در تصمیم گیری سازمان افزود: احیاء معاونت فرهنگی و اجتماعی متشکل از سه اداره کل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان،کارفرمایان و سازمانها و مستمری بگیران و همچنین ایجاد دبیرخانه شرکای اجتماعی و شورای راهبردی شرکای اجتماعی بمنظور تاثیر نقش شرکای اجتماعی در تصمصم گیری کلان سازمانی بوده است.

محمدی با تشریح و تبیین جزئیات بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب خاطرنشان کرد:سازمان به صورت داوطلبانه و جهادگرانه اقدام به صدور این بخشنامه نمود و این بخشنامه زمینه ساز تشویق کارفرمایانی است که وظیفه خود را بخوبی در پرداخت و ارسال حق بیمه و لیست کارکنان ایفا می کنند.

وی، به دیگر تسهیلاتی که سازمان در اختیار کارفرمایان جهت رونق کسب و کار در سال قرار داده است اشاره کرد و بیان داشت: در جهت کمک به کارگاههایی که مشکل نقدینگی داشته و در پرداخت مطالبات سازمان دچار مشکل شده اند بخشنامه خرید دین کارفرمایان از طریق بانک رفاه کارگران نیز صادر شده است و اینگونه کارفرمایان می توانند با مراجعه به شعب اجرایی از مزایای این بخشنامه نیز استفاده کنند.

در ادامه نمایندگان تشکل های کارفرمایی به بیان نظرات خود در زمینه های مختف از جمله بخشنامه های مذکور پرداختند و کارشناسان ستاد اداره کل نیز به این ابهامات و پرسش ها پاسخ دادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار