مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نیازمند ایمان، اخلاص و ایثار بسیج هستیم

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج شمالغرب کشور در تبریز، با بیان اینکه هر چه زمان می گذرد، نیاز به تفکر و فرهنگ بسیج در جوامع اسلامی بیشتر احساس می شود، گفت: در زمان حاضر به ایمان، اخلاص و ایثار بسیج نیازمند هستیم.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۵۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با اشاره به اینکه گذشت زمان، ابعاد مختلف تدبیر امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی بهتر تبیین می شود، افزود: به واسطه تفکر و فرهنگ بسیجی است که روز به روز قدرت تاثیرگذاری ایران اسلامی در جهان بیشتر می شود.

وی با اشاره به خطبه 118 نهج البلاغه، حق محوری، متحد و همراه بودن، ولایتمداری و مرد روزهای سخت بودن را از مشخصات و شاخص های اصلی بسیجیان برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود همین یاوران و حامیان ولایت است که استکبار جهانی پس از 38 سال به واسطه توطئه ها و فتنه های خود، نتوانسته علیه ایران اسلامی کاری انجام دهد.

حجت الاسلام کاملی فر در سخنان پایانی خود تاکید کرد: اگر مجموعه عقیدتی و نظارت مورد توجه و پشتیبانی سازمان بسیج قرار گرفته و دارای سازمانی مدون باشد، این روحیه خدمت و انگیزه فعالیت را در مدیران عقیدتی و نظارت مضاعف خواهد کرد.


در این همایش از خانواده شهدای مدافع حرم(شهید روح الله طالبی و محمدرضا فخیمی) تجلیل شد.

همایش تخصصی مدیران عقیدتی و نظارت حوزه های بسیج شمالغرب کشور با شرکت بیش از 700 نفر در حسینیه سپاه عاشورا در حال برگزاری است.


اخبار مرتبط با این خبر؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج در همایش مسئولان عقیدتی و نظارت مطرح کرد:

ارسال نظرات
آخرین اخبار