خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه خراسان جنوبی:

برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال جام مدافعان حرم در بیرجند

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال پایوران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) جام مدافعان حرم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۶۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

غلامرضا دهنوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات ورزشی فوتسال پایوران سپاه انصارالرضا(علیه السلام) جام مدافعان حرم خبر داد واظهارداشت: این مسابقه با حضور کلیه نواحی مقاومت بسیج سپاه سراسر استان و ستاد سپاه استان و تیپ سپاه انصارالرضا(علیه السلام) از امروز پنج شنبه 24تیرماه به مدت دو روز در سالن 5 آذر کانون فرهنگی ورزشی بسیج بیرجند در حال برگزاری است.

مسئول مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی هدف از برگزاری این مسابقه را انتخاب منتخب تیم استانی، ایجاد روحیه نشاط در بین ورزشکاران و ارتقاء آمادگی جسمانی عنوان کرد و گفت: در این دوره از مسابقات 12 تیم به صورت چهار گروه سه تیمی و دو حذفی شرکت دارند.

وی با بیان اینکه فینال و رده بندی این مسابقه فردا جمعه 25 تیرماه سال جاری برگزار می شود، افزود: دوره مقدماتی این مسابقه ورزشی در شهرستانهای سرایان، طبس و فردوس به میزبانی شهرستان فردوس قبلا برگزار شده است و رده بنده به میزبانی بیرجند برگزار خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار