خبرهای داغ:

جزئیات سفر رئیس‌جمهور به کرمانشاه/ سفر یک روزه است

استاندار کرمانشاه به تشریح جزئیات سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه پرداخت و گفت: این سفر یکشنبه آینده مورخ 27 تیرماه سال جاری انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۷۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اسدالله رازانی در نشست خبری تشریح دفتر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس‌جمهور یکشنبه هفته آینده 27 تیرماه سال جاری به استان کرمانشاه سفر می‌کند و این سفر قرار بود سه‌شنبه (دیروز) انجام بگیرد که به دلیل برگزاری کنکور سراسری به این هفته آینده موکول شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه این سفر بیست و ششمین سفر استانی رئیس‌جمهور است و به احتمال زیاد تا نیمه‌های شب یکشنبه به پایان می‌رسد، گفت:‌ چنانچه سفر 2 روزه باشد، به اطلاع مردم می‌رسد و مراسم طبق روال سفرهای استانی شامل استقبال رسمی در فرودگاه خواهد بود که این استقبال به سمت ورزشگاه آزادی ادامه پیدا می‌کند و با توجه به استقبال مردمی، مسیر منتهی به استادیوم برای استقبال ویژه تدارک دیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه بررسی برای انجام این سفر از قبل شروع شده و رئیس‌جمهور تصمیمات مختلفی در زمینه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و... اتخاذ می‌کند، خاطرنشان کرد: مراسم عمومی ساعت 9:30 صبح شروع می‌شود و رئیس‌جمهور تصمیمات درنظر گرفته شده را در این مراسم برای اطلاع مردم اعلام می‌کند و تا پیش از سفر، تصمیمات به دلیل رایزنی‌ها متغیر خواهد بود و هر نوع اعلام نظر در خصوص برنامه‌ها، طرح‌ها یا پروژه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیر ارشد اجرایی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف که جلسات مختلفی برای آن برگزار شده انجام می‌گیرد، حضور در جمع نخبگان، روحانیان، فرهنگیان، احزاب، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم را از جمله برنامه‌های سفر روحانی به کرمانشاه اعلام کرده، نخبگان و سرمایه‌گذاران با رئیس‌جمهور دیدار دارند و نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری نیز انجام می‌گیرد.

وی از افتتاح پروژه‌های مختلف و برگزاری نشست خبری در پایان سفر خبر داد و گفت: اهم برنامه‌ها در یک بسته شامل پیشنهاداتی است که در دو محور شامل به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام و مطالبات مردم ارائه می‌شود.

رازانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توجه ویژه دارد و جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده، برگزاری جلسه با حضور کرمانشاهیان با نفوذ در تهران، نمایندگان، مسئولان، وزرا و ... برگزار شد که در سفر دستاوردهای حاصله تشریح می‌شود.

این مسئول به تشکیل یک تیم تخصصی در دانشگاه رازی کرمانشاه برای احصاء نظرات و پیشنهادات به رئیس‌جمهور اشاره کرد و پروژه‌های افتتاحی در سفر رئیس‌جمهور را شامل سد داریان بخشی از طرح گرمسیری، فاز اول کشت و صنعت بنیاد مستضعفان، کارخانه فولاد و افتتاح پروژه‌های مختلف دانشگاهی و آموزش عالی را از جمله پروژه‌های افتتاحی عنوان کرد.

استاندار کرمانشاه به آغاز ساخت بیمارستان 540 تختخوابی فاز 2 و تونل متروی قطار شهری کرمانشاه با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء و گلخانه 50 هکتاری اشاره کرد و گفت: برای دریافت درخواست‌های مردمی سامانه 111 درنظر گرفته شده و مردم درخواست‌های خود را می‌توانند از طریق این سامانه به دولت اعلام کنند.

ارسال نظرات