خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه ولایت تبریز در جمع بسیجیان پایگاه خرده فروش حوزه حضرت صدیقه کبری(س) سپاه ولایت تبریز گفت: دشمن با ایجاد شبکه های ماهواره ای از بین بردن هویت خانواده هاست.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سیروس سلیمانی افزود: خانواده گرچه کوچکترین نهاد جامعه است ولی از لحاظ اهمیت مهم ترین نهاد به شمار می رود چون تک تک اعضای اجتماع در خانواده رشد و نمو پیدا می کند و هویت و ارزش ها در این نهاد انتقال پیدا می کند.

وی ادامه داد: استکبار با درک این مطلب با پخش فیلم های فارسی زبان با هزینه های زیاد و بطور موزیانه چنان ارزش ها و باورهای افراد را مورد هدف قرار می دهد که خود فرد نیز متوجه نیست.

وی خاطرنشان کرد:روش این شبکه ها برگرفته از روش گام به گام شیطان است که فرد را از کوچکترین خطا به خطاها و گناهان بزرگ می کشد و زمانی بیدار می شود که خیلی دیر شده و ضربات سنگینی به خود و خانواده اش وارد شده است.

سلیمانی با اشاره به نتایج استفاده از ماهواره تصریح کرد: برخی ها خطر ماهواره را جدی نمی گیرند ولی اگر به آمار طلاق در کشور مراجعه کنیم که متاسفانه روز به روز در حال افزایش است، پدیده ای که پیش از این در جامعه مورد نکوهش بود الان به راحتی انجام می گیرد.

ارسال نظرات