مسئولِ نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:
مسئولِ نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دین داری مردم منوط به رفتار مسئولان نیست، اگرچه موجب سلب اعتماد مردم ازمسئولان می شود ولی این بی اعتمادی نسبت به جامعه اسلامی نیست.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۴۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،  با بیان اینکه دین داریِ مردم ایران وایمان آنها به اسلام ریشه ای عمیق دارد، اظهارکرد: دین داری و اعتقاد مردم منوط به رفتارِمسئولان نیست، اگرچه رفتار مسئولان تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه گاهی خیانت به ارزش ها وآرمان ها ودست اندازی به بیت المال موجب سلب اعتماد مردم ازمسئولان می شود، اعلام کرد: این بی اعتمادی نسبت به جامعه اسلامی نیست و نسبت به مسئولی است که درمسئولیتِ خود امانتداری نکرده است.

مسئولِ نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید براینکه تاریخِ اسلام وانقلاب نشان می دهد که مردم نسبت به اصلِ دین بدبین نمی شوند، افزود: یکی از ارکان حکومت اسلامی امر به معروف ونهی ازمنکر است که یک فریضه حکومتی نیست.

 حجت الاسلام والمسلمین معتمد امر به معروف ونهی ازمنکر را یک نظارت همگانی و عمومی دانست وگفت: اگر مردم با انحرافات مقابله، و مسئولان را امر به معروف ونهی ازمنکر کنند، قطعا مدیری جرات نمی کند به آرمان ها پشت کند.

وی برلزوم هوشیاریِ ملت در برابر دست اندازی به بیت المال و انحراف از ارزش های اسلامی تاکید وتصریح کرد: از جمله مواردِ پشت کردن به آرمان ها، موضوع فیش های حقوقی است که جز مطالبات رهبری است و باید همچنان مردم نیز نسبت به آن هوشیار و حساس باشند.

مسئولِ نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه اکثرمسئولان نظام اسلامی درجهت ایفای وظیفه تلاش می کنند و صداقت دارند، خاطرنشان کرد: تعداد معدودی ازمدیران نسبت به بیت المال خیانت کرده اند واین سوء استفاده ها مردم را رنجیده خاطر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین معتمد با تاکید براینکه باید برای جلوگیری ازسوء استفاده های مالی قوانین شفاف وضع شود، افزود: دولت نیز باید به شدت با این موضوع برخورد کند.

وی با تاکید براینکه حرفِ مردم این است که چرا مسئولان زودتر جلوی این قضیه را نگرفتند و موقعی که رسانه ها آن را فاش کردند، از آن حرف به میان آوردند، گفت: حکومت اسلامی از آن مردم است و مردم انتظار دارند مسئولان انحرافات را با آنان درمیان بگذارند.

ارسال نظرات