خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر اعلام کرد:
فرمانده حوزه بسیج شهید باهنر قم از جمع آوری مبلغ 40 میلیون تومان کمک به جبهه مقاومت از سوی این حوزه طی ماه های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۶۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

جمع آوری 40 میلیون تومان کمک به جبهه مقاومت

آیت الله قهرمانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به برگزاری جلسات امر به معروف در حوزه با حضور مسئولان و پیگیری مطالبات مردم ابراز کرد: مشکلات و نارسایی های متعددی از طریق همین جلسات مطرح و مرتفع شده است.

وی تشکیل بسیج پیشکسوتان و مجامع مشورتی بسیج و همچنین تامین نیرو و جذب و سازماندهی افراد در قالب گردان های امام حسین(ع) و امام علی(ع) را از دیگر برنامه های حوزه خواند و افزود: ارتباط با ادارات و ارگان های موجود در سطح منطقه از جمله شهرداری منطقه 5 و اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در راستای استفاده از ظرفیت های آنان برای حل مشکلات مردم از جمله آسفالت برخی کوچه ها و نصب وسایل ورزشی در بوستان ها و حل مشکل روشنایی، از جمله دیگر اقدامات حوزه بود.

فرمانده حوزه 6 شهید باهنر در ادامه به ویزیت رایگان مردم منطقه شهر قائم در 31 تیر ماه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با بسیج جامعه پزشکی سپاه استان قم و دعوت از یک جراح عمومی و یک متخصص مغز و اعصاب، تعدادی از اهالی منطقه شهر قائم به طور رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

وی با اشاره به تاکید فرماندهی سپاه مبنی بر تقویت جبهه مقاومت خاطرنشان ساخت: از زمان تشکیل قرارگاه جبهه مقاومت در حوزه، تاکنون مبلغ 40 میلیون تومان در مکان هایی همچون مسجد مقدس جمکران جمع آوری گردید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فضا سازی شهری با موضوع گفتمان ولایت و همچنین اعزام کاروان راهیان نور غرب را از دیگر اقدامات حوزه 6 بسیج با همکاری ناحیه امام حسین(ع) برشمرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها