نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه مردم ما همانطور که شاه و صدام را شکست دادند، استکبار را نیز شکست خواهند داد ،گفت: حرکتی که ملت ما ترسیم کرده است با خون شهدا استمرار یافته و جهان بدون آمریکا را ایجاد می کند.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۸۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام علی شیرازی،شامگاه پنج شنبه در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم رحیم کابلی و ۱۲ شهید مدافع حرمی که در خان طومان  به درجه رفیع شهادت نائل شدند، در مصلای بهشهر گفت: شهدای مدافع حرم ما شهدای راه دین هستند که برای عزت و اقتدار اسلام و دین در این راه گام نهادند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه دشمنان در فتنه خواستند که ایران و نظام ما را دچار چالش کنند، یادآور شد: ولایتمداری و حضور همه جانبه مردم در صحنه با حمایت از رهبری و ولایت موجب شد تا این فتنه خاموش شود و اکنون ایران اسلامی با شهادت طلبی فرزندان این مرز وبوم در اوج قدرت باشد.

حجت الاسلام شیرازی گفت: امروز همه ملت ما همچون مازندران در صحنه است و همچون شور ۸ ساله جنگ پای ارزش های این نظام و انقلاب می ایستد و مرگ را براساس آموزه های دینی و جهان بینی الهی حیات دانسته و شهادت را زندگی می دادند.

وی افزود: ملتی که شهادت را زندگی بداند هیچ گاه شکست نمی خورد و ملت ایران به این سخن خود اعتقاد و باور دارد و اجازه نمی دهد دشمن نگاه چپ به ایران اسلامی کند.

این مسئول با اعلام اینکه امروز اسلام در اوج قله های بالندگی در جهان است و همه ما باید به خود ببالیم که دارای چنین فرزندانی از جنس مدافعان حرم هستیم ، گفت: هر پرچمی که به حمایت از اسلام در هرکجای جهان بلند شود، مردم، انقلاب و نیروی قدس از آن حمایت می کند.

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: شهدای خان طومان و سوریه پشت استکبار را به خاک خواهند مالید و مردم  ما همانطور که شاه و صدام را شکست دادند، استکبار را نیز شکست خواهند داد . حرکتی که ملت ما ترسیم کرده است با خون شهدا استمرار یافته و جهان بدون آمریکا را ایجاد می کند.

وی با تاکید بر ولایتمداری گفت: ملت ما ۳۸ سال با ایمان و اراده در برابر دشمن ایستاد و اکنون در ادامه راه این انقلاب نیز تا آخر براساس ارزش ها و دستورات رهبری تا پای جان ایستاده است و تروریست و استکبار را با وحدت، همدلی و ولایتمداری شکست خواهد داد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها