فرمانده سپاه بابلسر:

اگر دولتی سیاست داخلی و خارجی را به آمریکا گره بزند،سقوط خواهد کرد

فرمانده سپاه بابلسر گفت: سیاستمداران بدانند و اگاه باشند اگر سیاست داخلی و خارجی خود را به آمریکا گره بزند، قطع به یقین در قعر تاریخ سقوط خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۸۲
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سیدموسی حسین‌نژاد شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم«محمدامین کریمیان» با اشاره به نقشه های دشمن برای اسلام هراسی و ایران هراسی گفت: دشمن برای عملیاتی کردن راهبردش در منطقه، به دنبال گسترش و افزایش تاکتیک تقابل با انقلاب اسلامی است.
 
حسین‌نژاد با بیان اینکه به رغم همه این تلا‌ش های آمریکا برای  ایجاد خاورمیانه جدید افزود: حمله به عراق،دامن زدن به تحولات سوریه و یمن، فشار برای تضعیف محورمقاومت، خلع سلاح حزب‌الله، تجزیه سودان و ... هیچ دستاوردی برای آمریکا و هم‌پیمانان مرتجع عربی و منطقه‌ای نداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به حوثی‌ها در یمن و حشدالشعبی در عراق و سوریه گفت:  اعتبار و آبروی آمریکا در منطقه از بین رفت.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و عاشورایی ، داعش را در عراق و سوریه زمینگیر کرد ادامه داد:خاورمیانه نمایشگاهی از ناکامی، درماندگی و شکست برای دولت و ارتش آمریکا تبدیل شده است.

فرمانده سپاه بابلسر در پایان با اشاره به سخنان امام راحل که اسرائیل غده سرطانی است و آمریکا شیطان بزرگ و هرچه فریاد دارید بر سر شیطان بزرگ بزنید، تاکید کرد: دولت‌ها و سیاستمداران بدانند و اگاه باشند اگر سیاست داخلی و خارجی خود را به آمریکا گره بزند، قطع به یقین در قعر تاریخ سقوط خواهد کرد.

 
طلبه شهید «محمدامین کریمیان» پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر است که در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهر آن هنوز به وطن بازنگشت.
 
استان مازندران تا کنون 32 شهید مدافع حریم اهل بیت(ع) را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
 
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار