قائم مقام مجمع جهانی بیداری اسلامی اعلام کرد:

شهادت مدافعان حرم با سلاح آمریکایی داعش/ خان طومان به زودی آزاد می شود

قائم مقام مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به شهادت 13 مدافع حرم مازندران تصریح کرد : داعش برای شهادت هر رزمنده یک موشک آمریکایی در نظر گرفته بود و در این درگیری توانست تپه خان‌طومان را به دست آورد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۸۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار عبدالله مبینی  شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت شهیدمدافع حرم «محمدامین کریمیان» در بابلسر گفت: کمک و حمایت از عراق ، سوریه ،یمن و  حمایت از کشورهای منطقه علاوه بر مباحث شرعی، یک منطق کارشناسی نیز وجود دارد.

وی با اشاره به تحولات یک ماه اخیر در عراق تاکید کرد: تمام سیاستمداران و نظامیان جهان از آزادی  فلوجه در کمتر از دو ماه ،حیرت زده شدند.
 
قائم مقام مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه آزادسازی فلوجه از شاهکارهای نظامی دنیا بود ولی متاسفانه حتی رسانه‌های داخلی به آن نپرداختند، افزود: آمریکایی‌ها فلوجه را یک دژ تسخیرناپذیر داعش تصور می‌کردند. 

مبینی با اشاره به واقعه خان‌طومان سوریه و شهادت 13 مدافع حرم مازندران از سپا کربلا تصریح کرد: زمانی که داعش در فلوجه شکست خورد، برای به دست آوردن روحیه خود، با سه هزار نیرو و از هشت محور و با حمایت آمریکا و آل‌سعود، جنگ خان‌طومان را آغاز کرد.

وی به حمایت تسلیحاتی آمریکا از داعش  اشاره کرد و گفت : داعش  برای شهادت هر رزمنده مدافع حرم  یک موشک آمریکایی در نظر گرفته بود و در این درگیری توانست تپه خان‌طومان که ارزش نظامی آن کمتر از سه درصد است را به دست آورد اما ببنید امپراتوری رسانه‌ای غرب این پیروزی را چقدر بزرگ جلوه داد.
 
سردار مبینی  با تاکید بر اینکه به زودی خان طومان را آزاد می کنیم تصریح کرد: ایران در جنگ‌های نیابتی منطقه به اذن خدا همانند سایر جنگ‌ها پیروز خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها