خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم خبر داد
رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از شرکت بیش از 70 ناشر و کتابفروش قمی در طرح تابستانه کتاب خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۰۹۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمید خرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به طرح تابستانه کتاب اظهار کرد: این طرح با همکاری خانه کتاب و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرایی می‌شود، استان قم در این طرح دارای مقام دوم پس از تهران است.

وی خاطرنشان کرد: طرح تابستانه کتاب با استقبال خوبی رو به رو شد، بیش از 70 ناشر و کتابفروش قمی در این طرح ثبت‌نام کردند و کتاب‌هایشان را با 30 تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با اشاره به ارائه تخفیف از سوی ناشران گفت:‌ ناشران واقع در مجتمع ناشران، پاساژ قدس، خیابان ارم و خیابان شهدا از 16 تیر تا 15 مرداد ماه امسال به مدت یک ماه در این طرح تابستانه کتاب‌هایشان را با 30 تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌کنند.

وی عنوان کرد: اسامی ناشران مشمول این طرح به صورت پوستر مشخص شده و پشت شیشه مغازه‌ها موجود است.

خرمی یادآور شد:‌ هر فرد می‌تواند تا 100 هزار تومان خرید کند، که بر اساس نوع کتاب از 30 تا 50 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های کتاب فرصت خوبی را برای خرید کتاب از سوی مردم فراهم می‌کنند، گفت: این امر سبب می‌شود خرید کتاب با استقبال خوبی مواجه شود، اکنون با اجرای طرح تابستانه فرصت خوبی برای خرید کتاب فراهم شده تا مردم بتوانند از تخفیف بهره‌مند شوند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم خاطرنشان کرد:‌ شعاری با عنوان کتابفروشی به وسعت یک شهر برای طرح تابستانه تعیین شده، علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف نصف قیمت در این طرح بهره‌مند شوند، بنابراین باید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باشند.

وی عنوان کرد:‌ چنین حمایت‌هایی سبب می‌شود خرید کتاب و کتابخوانی افزایش پیدا کند و در نتیجه پشتیبانی‌ها در این زمینه ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها