حاج شیخ حسین انصاریان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در واقع با اسلام راستین اهل بیت مشکل دارند و همه هدف آنها از این همه فشارهای مختلف جدا کردن مردم از اهل بیت بویژه امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) است.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۱۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، یادواره ی شهدای فصل تابستان با حضورخطیب شهیر کشورمان و امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، جمعی از مسئولین و خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

خطیب شهیر کشورمان در این آئین به تبیین اسلام واقعی و اسلام سلفی و عباسی و وهابی و داعشی پرداخت و افزود: بعد از پیامبر اکرم (ص) خداوند متعال امامان را بعنوان مفسران دین و توضیح دهندگان آن قرار داده است .

شیخ حسین انصاریان در ادامه افزود: اهل بیت با تربیت شاگردان و بیان روایات اسلام تشیع که همانا اسلام برهان،اسلام دلیل، اسلام حکمت، اسلام محبت و اسلام خیر وسعادت دنیا و آخرت است را به ما رسانده اند و در این راه هم اهل بیت و هم یاوران آنها زجر و زحمت و مشقت و تبعید و زندان و نهایتا تقدیم جان که همان شهادت است را به جان خریده اند.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در واقع با انرژی هسته ای و توان نظامی و.. ما مشکل ندارند بلکه با اسلام راستین اهل بیت مشکل دارند و همه هدف آنها از این همه فشارهای مختلف جدا کردن مردم از اهل بیت بویژه حضرت امام حسین(ع) و حضرت مهدی(عج) است.

این کارشناس برجسته دینی به امر ولایت اشاره کرد و افزود ولایت یعنی ایستادگی در برابر ظلم و فشارها، یعنی بیداری و بینایی و یعنی شهادت در راه حفظ اسلام که این جوانان در دفاع مقدس این مهم را انجام دادند.



ارسال نظرات