نفرات برتر کاراته جوانان بسیج استان‌ مرکزی معرفی شدند

سلیم آبادی گفت : مسابقات کاراته جوانان بسیج سپاه روح الله استان مرکزی با عنوان بزرگداشت مدافعان حرم، با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۳۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

محمدسلیم آبادی مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله استان مرکزی گفت : این مسابقات روز جمعه 25 تیر ماه 95 با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات کاراته جوانان بسیج کشور برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با شرکت هفت تیم از شهرستان های اراک، شازند، محلات و زرندیه طبق مقررات فدراسیون کاراته با همکاری هیات کاراته استان مرکزی در اراک برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: در پایان، در کاتای انفرادی امیر اسماعیلی از اراک، پاشا جعفری از زرندیه و نیما خراسانی از محلات به ترتیب اول تاسوم شدند.

سلیم آبادی افزود: در اوزان کومیته هم در وزن ۴۲- کیلوگرم محمد بغدادی از اراک، حسین اکبری از شازند و محمد طالبی از اراک به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۴۷- کیلوگرم، سیاوش سجادی، محمد اکرمی و امیرحسین فرجی هر سه از اراک به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.

وی اضافه کرد: در وزن ۵۷- کیلوگرم، مهدی حسینی از محلات اول شد، پاشا جعفری از زرندیه و علیرضا پوریانی از شازند به ترتیب دوم و سوم شدند و در وزن ۶۳-کیلوگرم امیر احمدلو از اراک، محمد مهدی زمانی از شازند و رضا حبیبی راد از اراک به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.

مسئول تربیت بدنی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: در وزن ۷۰- کیلوگرم ، حسین آستانه از اراک اول شد ، مهدی هاشمی از شازند در جایگاه دوم قرار گرفت و امین صادق پهلوانلو از زرندیه سوم شد و در وزن ۷۰+ کیلوگرم، حسین اکبری و سیامک عزیز آبادی هر دو از اراک به ترتیب دوم وسوم شدند.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات کاراته جوانان بسیج استان مرکزی، به نفرات اول تا سوم حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

ارسال نظرات