امام جمعه ساری با بیان اینکه مدیرانی که حقوق نجومی دریافت می‌کنند باید عزل شوند، افزود: حقوق های نجومی که از سوی مدیران دریافت شد باید به اموال بیت المال بازگرداننده شود و افراد برکنار و مجازات نیز باید شوند.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۳۴
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های امروز نماز جمه ساری، اظهار داشت:  استان مازندران می‌تواند تامین کننده امنیت غذایی نیمی از کشور باشد.

وی با بیان اینکه برای اینکه از زمین و آب‌های سطحی باید بیشتر استفاده کنیم، افزود: دولت باید پشتیبان کشاورز باشد و امکانات رفاهی در اختیار کشاور  قرار دهد تا کشاورز بدون دغدغه به فعالیت کشاورزی بپردازنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جلوی واردات بی‌رویه کشاورزی در فصل برداشت باید گرفته شود، تصریح کرد: در هر فصلی میوه‌های خارجی در ایران است درحالی که میوه های داخلی ما بازار ندارد.

طبرسی با بیان اینکه تحریم‌ها حربه‌ دشمنان بر علیه ما است، افزود: ما باید یک واکسن ضد تحریم داشته باشیم  که از جمله تولید و کشاورزی است.

وی با بیان اینکه چرا دولت مردان بیشتر به کشاورزان کمک نمی‌کنند، افزود: نیروهای ماهر زیاد در استان داریم و برای برای رفع بیکاری  اقدام جدی داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه سه سال رهبری در مورد اقدام عمل صحبت کردند هنوز تئوری و نظریه است، هنوز پیاده نشده است، گفت: مسئولان ما جدیت بیشتری در امر مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند و همه ما وظیفه داریم این جهاد را عمل کنیم تا دشمن را ناکام کنیم.

طبرسی با اشاره به این‌که ما اگر شورای نگهبان نداشته باشیم حکومت ما اسلامی نیست گفت:ما باید شورای نگهبان را تقویت و حمایت کنیم و تحت تاثیر حرف‌های بی‌منطق نرویم.

وی افزود: به معاون اول رئیس جمهور گفتم که به آقای روحانی پیام بدهید که ما باید مسئله حقوق نجومی را مورد دقت قرار دهیم این همه اقشار سالم  در کشور به  روحانیت رای دادند.

طبرسی افزود: برخورد با حقوق نجومی و اقتصاد مقاومتی دو مسئولیت معاون اول رئیس جمهور است که باید با کارمندان، دولتمردان و کسانی که اموال بیت المال دست اندازی می‌کنند برخورد شود.

وی با بیان اینکه مدیرانی که حقوق نجومی دریافت می‌کنند باید عزل شوند، افزود: حقوق های نجومی که از سوی مدیران دریافت شد باید به اموال بیت المال بازگرداننده شود و افراد برکنار و مجازات نیز باید شوند.

طبرسی با اشاره به برگزاری اجتماع منافقین با محوریت فرانسه و نیز تامین اعتبار توسط عربستان، گفت: دولت عربستان بازیچه دست آل یهود و اسرائیل غاصب شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به مسئله سالگرد برجام اشاره کرد و گفت: ما برجام را  با قرائت امام خامنه‌ای قبول داریم و هرچه ایشان مطرح کردند ما اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها