خبرهای داغ:
امام جمعه کنگاور گفت: توجه به زیرساخت ها و امور زیربنایی توسعه باید از اولویت های سفر رییس جمهوری به استان کرمانشاه باشد.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۴۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد ایوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته، از دولت یازدهم خواست که در سفر رئیس جمهوری به این استان بهبود وضعیت معیشتی مردم را در اولویت قرار دهد.
وی اظهار کرد: مردم کرمانشاه از نظر اقتصادی وضعیت مناسبی ندارند از این رو نیاز است که به مشکلات آنها رسیدگی شود.
خطیب جمعه کنگاور با بیان اینکه مردم بزرگترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: مردم همواره پشتیبان این نظام مقدس بوده اند و هدف آنها چیزی جز سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی نیست.
حجت الاسلام ایوبی با گلایه از افرادی که همیشه نظام و دولت های مختلف را مورد انتقاد قرار می دهند، اظهار داشت: نباید تنها نصفه خالی لیوان را دید، بلکه عملکرد و اقدام هایی که در طول این سالها بعد از انقلاب انجام شده بسیار قابل توجه است و منتقدان نصفه پر لیوان هم ببینند.
امام جمعه کنگاور در بخش دیگری از خطبه های نماز به فرارسیدن روز 26 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: وجود شورای نگهبان امری ضروری و جز اساسی قوانین جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: شورای نگهبان پدیده ویژه ایران اسلامی نیست و در اکثر کشورها مراجع قانونی همانند شورای نگهبان ایران وجود دارد.
ارسال نظرات