خبرهای داغ:
در راستای اجرای مرحله اول طرح هجرت 3 در گیلانغرب ، مسئولان و دانش اموزان شرکت کننده در این طرح ،با خانواده معزز شهدا دیدار و همچنین به مقامشامخ شهیدان اداری احترام نمودند .
کد خبر: ۸۷۱۱۲۱۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب؛ در راستای اجرای مرحله اول طرح هجرت 3 در گیلانغرب ، مسئولان و دانش آموزان شرکت کننده در طرح هجرت 3، با خانواده  معزز شهدا دیدار و  همچنین  در مزار شهدای گیلانغرب به مقام شامخ شهیدان  این شهرستان  اداری احترام نمودند.

 در این دیدار فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان دانش اموزان شرکت کننده در این آیین را همراهی کردند.

 در ابتدای این برنامه و دراستای   برنامه های طرح هجرت ، دانش اموزان به همت حوزه بسیج دانش اموزی شهید رجایی  و همکاری آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مزار شهدای گیلانغرب به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.

 فرماندار شهرستان در این ایین ضمن اشاره به جایگاه رفیع شهدا  بر ضررورت تبیین و تداوم راه پر افتخار شهدا تاکید کرد  و اظهار نمود: امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مدیون خون شهدای عزیز است و شما دانش اموزان باید به عنوان ادامه دهندگان راه عزت افرین انها باشید .

 همچنین فرماندار ، مسئولین ادارات و دانش اموزان طرح هجرت 3  به دیدار یکی از خانواده شهدا بنام شهیدان جعفر بیگی که تعداد 11 نفر از این خانواده به مقام رفیع شهادت نایل شده اند ، رفتند و به انها ادای احترام کردند.
 

 
ارسال نظرات