میقات صالحین بسیجیان در حسینیه ی ابوالفضل روستای بنادکوک دیزه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۲۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیر: امروز حلقه های شجره طیبه صالحین پایگاه صدیقه کبری بنادکوک دیزه در برنامه میقات صالحین شرکت کردند.

در این برنامه سرگروه حلقه ی شهید احمد خلیلی با بیان جنایت های متعدد امریکا گفت:امریکا همیشه نسبت به ایران نیز خصمانه برخورد کرده است و هیچ وقت در گفتار خود صادق نبوده است.

سرگروه حلقه شهید دل افکار با توجه به این که دارای سطح بندی میانسال است موضوع بحث را اقتصاد مقاومتی انتخاب کرد و گفت:زنان میتوانند با ایجاد مشاغل خانگی ایجاد درامد کنند.

وی همچنین افزود:ما با خرید کالاهای ایرانی از تولیدات و تولید کننده کشورمان حمایت میکنیم.

سرگروه حلقه شهید بابایی بحث تهاجم فرهنگی را مناسب متربیان نوجوان حلقه اش دید و گفت:ماهواره و شبکه های اجتماعی در جامعه ما اثرات مخربی بر جای گذاشته است.

وی با بیان این که تهاجم فرهنگی اثرات خود را در طولانی مدت و به صورت نا خود آگاه در جامعه میگذارد گفت:ماهواره و شبکه های مجازی باور و ارزش های ما را نشانه گرفته اند و این اتفاق به صورت نا خود اگاه اتفاق می افتد.

سرگروه حلقه شهید آهنگری هم به متربیان خود که تمامی شورای پایگاه هستند تاکید کرد:سخنان مقام معظم رهبری سر لوحه تمام کار های ما است و باید همیشه از رهنمود های ایشان استفاده کنیم تا بتوانیم در زندگی و پیشگاه امام زمان سر بلند باشیم.

در پایان بسیجیان در نماز عبادی و سیاسی جمعه شرکت کردند.

ارسال نظرات