يكي از راهبردهاي اصلی رسانه ملی تبیین ابعاد وجودی شهداء و ایثار بی نظیر شان در گذشتن از تعلقات مادی و دنیوی است.
کد خبر: ۸۷۱۱۲۴۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

تبیین ابعاد وجودی شهداء و ایثار اصلی ترین راهبرد، رسانه ملی

يكي از راهبردهاي اصلی رسانه ملی تبیین ابعاد وجودی شهداء و ایثار بی نظیر شان در گذشتن از تعلقات مادی و دنیوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با اعضاء دبیرخانه کنگره بزرگداشت شهید عطائی با بیان این مطلب که يكي از راهبردهاي اصلی رسانه ملی تبیین ابعاد وجودی شهداء و ایثار بی نظیر شان در گذشتن از تعلقات مادی و دنیوی است، گفت: بهترین الگو برای نسل جوان و نسلهای آینده کشور، شهداء هستند كه در طول دوران حیات خودشان در تمام ابعاد نمونه بودند.

صفری با اشاره به خیل شهداء والامقامی که جان پاکشان را در راه دفاع از اسلام و انقلاب فداکردند، افزود: در بین شهداء منتخبان علمی و ورزشی بسياري وجود داشتند كه درکمال گمنامی و بدون کوچکترین ادعايي جان بارزش خود را در طبق اخلاص گذاشتند و هیچ الگویی بهتر از این شهداء برای جوانان وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به جایگاه ویژه فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه های رسانه استانی بر پوشش رسانه ای و خبری این کنگره تاکید کرد.

همچنین، مسئول بسیج جامعه ورزشکاران با تقدیر از توجه رسانه استانی به فرهنگ شهادت و ورزش گفت: این کنگره در تاریخ دوم مرداد ماه همزمان با آغاز هفته پهلوانی در محل سالن شهید عطایی با حضور مقامات ملی و استانی برگزار و از کتاب زندگی نامه سردار شهید احمد عطایی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است، در این دیدار که برادر شهید عطایی نیز حضور داشت.

ارسال نظرات