خبرهای داغ:
اولین همایش موسسه خیریه اهل سنت استان گلستان با هدف کمک به معالجه بیماران بی بضاعت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۳۹
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبدکاووس ، نماینده مردم گنبد و بخش داشلی برون در این همایش گفت : سلامتی و امنیت دو مقوله بسیار مهم در یک جامعه است که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت بسیار خوبی در سطح کشور ما وجود دارد.

قره جه طیار افزود : ترکمن صحرا تجلی گاه وحدت و نمونه بارز صفا و صمیمیت جهان اسلام است در زمانی که دشمنان و استکبار جهانی سعی دارند با حرکات تفرقه افکنان خود در جهان اسلام به ویژه در منطقه خاورمیانه ، افکار عمومی جهان را از جنایان صهیونیست منحرف نمایند.

وی ادامه داد : بنده به عنوان نماینده مردم گنبد و بخش داشلی برون با اطمینان خاطر به مقام معظم رهبری اعلام می نمایم که مردم منطقه ما چه شیعه و چه سنی هوشیار و آماده جانفشانی برای آرمانهای مقدس نظام هستند.

طیار با اشاره به سلامت به عنوان یک شاخص در توسعه جامعه اظهار داشت : نظام جمهوری اسلامی در بحث سلامت نیز قدمهای خوبی برداشته است.

نماینده مردم گنبد و بخش داشلی برون بیان کرد : خدمات رسانی به افراد جامعه در هر حوزه بخصوص حوزه درمان و سلامت به دور از هر قوم و نژاد و مذهب و دین امر خیرخواهانه و خداپسندانه است و این موسسه و نهاد خیریه در جهت معالجه بیماران بی بضاعت تشکیل شده است تا به خانواده های نیازمند در این راستا خدمات رسانی نماید که این حرکت بسیار مبارک و ارزشمند است.

عضو هیات موسس خیریه ایل یار ترکمن صحرا در این همایش گفت : هدف از تشکیل این موسسه ، کمک به معالجه بیاران کم بضاعت که به دلیل عدم شرایط مالی مناسب از عهده مخارج درمان برنمی آیند است.

نادر صوفی زاده افزود : تاسیس این نهاد تحت عنوان خیریه توسط اقشار و اصناف مختلف مردم به ویژه تحصیل کردگان ، پزشکان ، خیرین ، تجار و غیره است و هدف این نهاد کمک به بهتر شدن وضعیت فردی و اجتماعی مردم بخصوص در حوزه بهداشت و درمان و کمک به کاهش بار سنگین امور خدمات درمانی از دوش دولت و ترغیب مردم به همیاری در این بخش است.

وی ادامه داد : این موسسه بدور از هر فعالیت سیاسی و نژادی، قومی و مذهب به افراد نیازمند سراسر استان کمک خواهد کرد.

متخصص قلب اظهار داشت : کمیته پزشکی و کمیته تائید بعد از تائید افراد چه از لحاظ بیماری و چه از لحاظ نیازمند بودن ، پرونده ای تشکیل و در حوزه درمان به این افراد خدمات رسانی خواهند کرد.

در این همایش دکتر سیدی عضو هیات موسس نیز گفت:تاکنون بیش از 30 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در این موسسه جهت درمان بیماران نیازمند در سراسر استان اعلام آمادگی نمودند و قرار است در هر ماه ، تعدادی از افراد بیمار نیازمند ، در هر حوزه تخصصی به این پزشکان معرفی تا تحت درمان رایگان قرار گیرند.

در این مراسم از آرم این موسسه پرده برداری شد و طی برگزاری انتخابات،11 نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و 3 نفر اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها