خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد

همایش اصل حجاب برتر با حضور اصناف و بازاریان بیرجند

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب و به همت بسیج اصناف استان همایش اصل حجاب برتر با حضور بازاریان و اصناف در مسجد الرسول(ص) بازار بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۵۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

علی امیر آبادی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش در همین خصوص برای کلیه اصناف و بازاریان در محل مسجد الرسول(ص) بازار بیرجند برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی هدف از برگزاری این همایش را اصل حجاب برتر عنوان و گفت: بررسی علل و آسیب های عفاف و حجاب در بازار، فروش البسه اسلامی و ایرانی، نقش جوانان در بازار، احترام گذاشتن بازاریان به بانوان با حجاب بخصوص چادری بود.

وی افزود: این گونه همایش ها در طول سال بخصوص در دهه اول محرم با هدف توجیه بازاریان به ارزشها و احام اسلامی ودینی، شناسایی آسیب های بازاربا حضور اقشار مختلف بازاری و اصناف و کارشناسان برگزار می شود.

گفتنی است این همایش به همت سازمان بسیج اصناف خراسان جنوبی در محل مسجدالرسول(ص) بازار بیرجند با سخنرانی حسن خسروی مسئول سابق سیاسی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار