خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی به سمت خانواده ها نشانه رفته است، گفت: خانواده ها باید فرزندان خود را از قرارگیری در معرض هجمه های فرهنگی آگاه سازند.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۶۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری در نشست اخلاقی بصیرتی که با حضور خانواده متربیان حلقه صالحین شهید صیاد شیرازی با موضوع عفاف و حجاب و خطرت شبکه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: خانوادهای بسیجی با شناخت هر چه بیشتر الگوهای حجاب و عفاف، زمینه توسعه این فرهنگ غنی اسلامی را در جامعه فراهم کنند.

میری پایگاه های بسیج را به عنوان چرخه های حرکت به جلو در رشد و تعالی کشور دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان عزیز و خانوادهای وابسته به آنان سربازان بی مدعای جبهه حق علیه باطل هستند که از ابتدای این نهضت عظیم انقلاب اسلامی همراه و همیار بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با اشاره به اینکه در اسلام مدیریت خانواده به آقایان واگذار شده تصریح کرد : در سایه این مدیریت هر کدام از اعضای خانواده وظیفه ای را که بعهده گرفته اند بخوبی انجام خواهند داد و بر خلاف خانواده های جوامع اروپایی و غربی که اصالت ندارد، این مدیریت با همکاری تمامی اعضا می تواند بهترین و سالم ترین جامعه انسانی را تشکیل داده و به سعادت و خوشبختی برسد.

وی با بیان اینکه امروز نوک پیکان تهاجم فرهنگی به سمت خانواده ها نشانه رفته است تاکیدکرد: خانواده ها باید با هوشیاری، آگاهی و انسجام شبکه های اجتماعی مخرب را رصد نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با بیان اینکه مادران در خانواده موقعیت حساس تربیت نسل را برعهده دارند افزود: مراقبت از این نهاد یکی از وظایف مهم و اساسی است که بر عهده مادران است.

میری تصریح کرد: دشمن با شکست در جنگ سخت ، جنگ نرم را با هدف ایجاد بی بندوباری، فساد ، زدودن غیرت از جوانان، کشف حجاب با رواج انواع مدل های غربی در جامعه فعالیت می کند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت : خانواده ها باید فرزندان خود را از قرارگرفتن در معرض هجمه های فرهنگی آگاه سازی کنند.

وی خانواده ها را به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه توصیه کردو بیان داشت: غفلت از عفاف و حجاب زمینه لغزش خانواده ها را در پی خواهد داشت .

این مقام مسؤول با بیان اینکه مادران نقش اساسی تربیت نسل و رواج عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده دارند، تاکید کرد: مادرانی که عفاف و حجاب را یک وظیفه می دانند به طور یقین‌ در تربیت نسل و گاه سازی فرزندان خود دچار مشکل و ناامیدی نمی شوند.

در پایان این نشست که با محوریت آگاه سازی خانواده ها از خطرات شبکه های اجتماعی با مشارکت خانواده متربیان برگزار شد، از متربیان حلقه صالحین شهید صیاد شیرازی از حوزه ام البنین (س) خواهران زیرکوه با اهداء جوایزی تقدیرگردید

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها