خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: یکی از هادیان سیاسی سپاه غدیر تبریز در جمع کارکنان این ناحیه، گفت: نفوذ و جنگ نرم دو ابزار قوی دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۴۵
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، احمد بابل پور با اشاره به فرمایشات و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص مساله نفوذ، اظهار داشت: دشمن همه توان خود را در بحث نفوذ به ویژه نفوذ فرهنگی در بنیان خانواده توسط رسانه های غربی و نرم افزارهای موبایل در فضای مجازی بکار گرفته است.

بابل پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حقوق های نامشروع و حرام گفت: عده ای خواسته یا ناخواسته از آن به عنوان حقوق نامتعارف یاد می کنند که واژه نادرستی بکار می برند و می خواهند این مسئله را کم رنگ نشان دهند.

وی با اشاره بر اینکه در این زمانه عده ای از مردم که به نان شب خود محتاج هستند و عده ای از بیت المال حقوق های نجومی دریافت می کنند را اشتباه دانست و خواستار برخوردجدی مسئولان امر با چنین برنامه هائی شد.

احمد بابل پور در پایان خاطرنشان کرد:شهدا و رزمندگان مدافع حرم با رشادت های خود موجب امنیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند و جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدها کیلومتری خود به کنترل در آورده اند که این نیز یکی از درایت های مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات