ساروخانی در نشست هیئت عاشقان ولایت ناحیه مرکزی یزد:
ساروخانی در نشست هیئت عاشقان ولایت حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تاکید بر اینکه دشمن اکنون با نقشه وهدف عریان نمودن کشور ما بر برهنگی خانم‌ها و آقایان دست گذاشته است خواهران را به رعایت توام حجاب و عفاف با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) سفارش نمود.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۵۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست هیئت عاشقان ولایت با محوریت حجاب و عفاف با سخنرانی خانم ساروخانی و حضور فرمانده و سرگروهای حلقه های صالحین پایگاهای تابعه حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

"ساروخانی" مدرس حوزه علمیه در این نشست با اشاره به اتصال حلقه های صالحین به امام زمان (عج) ،درباره برخورد و ارتباط سرگروه با متربیان،رعایت نظم در تشکیل حلقه،اسوه بودن گفتار،رفتار و اعمال سرگروه،هزینه نمودن وقت و انرژی برای اصلاح افراد و جامعه و افزایش سطح اطلاعات و توانایی سرگروه حلقه های صالحین مطالبی رابیان نمود.
وی با بیان و تفسیر آیه 26 و27 سوره اعراف مبنی بر آفرینش لباس تقوا برای بنی آدم افزود:خداوند علاوه بر آفرینش لباس مادی ،لباس تقوا را که همان لباس چشم و بدن است برای انسان خلق نموده است.
"
ساروخانی"با اشاره به خارج نمودن آدم و حوا از بهشت با حالت عریان به وسیله دسیسه های شیطان افزود: دشمن اکنون با نقشهو هدف عریان نمودن کشور ما بر برهنگی خانم‌ها و آقایان دست گذاشته است.

مدرس حوزه علمیه پوشیدن لباسهای تنگ و عریان و شلوارک های کوتاه را با توجه به فرموده امام حسین (ع) لباس خفت عنوان نمود.
وی در آخر ضمن تاکید برعدم آموزش بی حیایی به فرزندان بر رعایت توام حجاب و عفاف به وسیله زنان با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) سفارش نمود.

ارسال نظرات