یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

آقای نعمت زاده چون حقوق نجومی می‌گیرد سر و صدا را جایز نمی‌داند

عبدالمجید شیخی گفت: خود آقای نعمت زاده جزو حقوق بگیران نجومی هستند و از سر و صدا برای فیش نجومی حذر دارد چون قصد دارد حقوق نجومی خود را توجیه کند.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۷۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

عبدالمجید شیخی اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای نعمت زاده سرو صدای فیش های نجومی را لازم ندانسته اظهار داشت: خود آقای نعمت زاده جزو حقوق‌بگیران نجومی هستند و از سر و صدا برای فیش نجومی حذر دارد چون قصد دارد حقوق نجومی خود را توجیه کند .

وی با بیان اینکه آقای نعمت زاده را محکوم می کنم افزود: وقتی آقای نعمت زاده تفاوت نظام جمهوری اسلام با سایر نظام های دنیا را نمی داند؛ دنیایی که اغنیاء از فقرا سواری می برند آیا بین اسلام و سایر ملل دنیا تفاوتی وجود ندارد؟!

این اقتصاددان در ادامه بیان داشت: شاید بهتر است این جمله آقای نعمت زاده را محکوم کنیم که بویی از اسلام نبرده است و باید در اسلام خود شک کند امثال این گفتار را طرفدار اسلام معاویه مطرح می کردند حاکمانی که  پس از مرگ شان با طبر طلاها را بین خودشان قسمت کردند.

شیخی اذعان داشت: از رسانه ها و خبرگزاری ها می خواهم تا به فیش های حقوقی رییس جمهور، معاونان، وزرا ورود کنند که برخی از آنها  کف حقوقی‌شان 26 میلیون تومان است ولی با اضافه کردن 300 ساعت اضافه کاری، پاداش، ماموریتی که برای خود رد می کنند حداقل 50میلیون حقوق می گیرند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار